23-08-2016, 15:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2016, 15:03 PM ja muutjaks oli rnx69.)
(23-08-2016, 13:35 PM)v6sa Kirjutas:(23-08-2016, 10:43 AM)rnx69 Kirjutas: Ma ei tea teemaalgataja suhteid kõnealuse liikuri omanikuga, aga minu arvates on oluliselt lihtsam klaarida õhkulennanud mootoriga autot ülevaatuspunktist kui tipptunnil võõra linna liiklusummikust. Aga inimesi on erinevaid ja õnne peab ka olema, eksole.
Minu suhted auto omanikuga on paraku piisavalt platoonilised, et seebiooperi stsenaariumi tarvis materjali pakkuda. Kõigest tegelesin veidi auto elektrisüsteemi korrastamisega.
Mootori puuduliku jahutuse põhjuseks oli stock suurusega radikas, mis tegelikult juba paar liitrit väiksema mootoriga autot pikka aega koha peal jahutama suuteline pole. Kuna radiaator oli värskelt enne mootoriremonti vahetatud, siis omanik ei soovinud seda kohe asendada ning ta oli ka probleemist teadlik. Kokkulepe oli, et kui ikkagi ilmneb, et auto mootor piisavalt ei jahtu, sellega ka tegeldakse. Kuna 15 minutit tühikäiku mootori töötemperatuuri eelnevalt kriitilisele tasemele tõsta ei suutnud, siis pidasime ohutuks ka ülevaatuse läbimist, eriti arvestades seda, et normaalses korras auto puhul võtab kogu protsess, mil mootor töötama peaks, aega alla 10 minuti. Kõige rohkem muret tekitaski heitgaasitest (karburaator oli garaažis vaakumkella järgi ainult paika keeratud), aga kui oli näha, et näidud kohe paigas olid, siis ei tulnud pähe ka ülevaatajat hoiatada enam selle eest, et võiks ka mootori töötemperatuuri jälgida, sest edaspidi on senise kogemuse järgi jäänud ainult piduritest, mille käigus veel mootor töötab ja see võtab toimivate pidurite korral aega max 2-3 minutit.