23-08-2016, 16:04 PM
(23-08-2016, 15:55 PM)Tegelane5 Kirjutas:Võtmesõna on siin "stock".(23-08-2016, 15:02 PM)rnx69 Kirjutas: Mootori puuduliku jahutuse põhjuseks oli stock suurusega radikas, mis tegelikult juba paar liitrit väiksema mootoriga autot pikka aega koha peal jahutama suuteline pole. Kuna radiaator oli värskelt enne mootoriremonti vahetatud, siis omanik ei soovinud seda kohe asendada ning ta oli ka probleemist teadlik.Endal kogemus kui radikas oli ainult 400 cm3 väiksemalt mootorilt, elik siis 2,0 Audi 80nel oli 1,6 lühike radikas. See kippus juba rahulikult teise käiguga metsateedel sõites üle 100 minema. 2,8 ga selle väikse radikaga TÜVi üritama minna, OK hädapärast vbolla teeks nalja ära aga kui pauk käib siis oleks ikka suu väga kinni.
Ma panin mazda 323-le ziguli radika, mis oli vähemalt poole suurema mahuga kui originaal, tekkisid ainult mured masina soojaks saamisega. ÜV seisukohalt vaadates üks lubamatu ümberehitus kõik ja nende töö on selle tõkestamine.