03-04-2004, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2004, 19:59 PM ja muutjaks oli marti184.)
Seda tuleks teha koos surveastme tõstmise ja ka ülevoolukanalite kõrgendamisega.
Asi on selles et suurem surveaste tähendab kütuse kiiremat põlemist, see aitab vältida seda et varem (kõrgem aken) väljapääsevad väljalaskegaasid ei ole veel plahvatusjärgus ja sul leegikas ei plahvata, vaid annavad ikka plahvatusjõu kolvile edasi.
Kohe selle lõppjärgus peaks peale tulema värske küttesegu, sellepärast peab ka ülevoolukanalid kõrgemaks tegema.
Selline viilimine annab sulle siis sellise tulemuse et mootor hakkab paremini ja tugevama pöördemomendiga just kõrgematel pööretel käima, andes nii suurema võimsuse ja minnes paremini pöördesse. Sellisel juhul kaotad pöördemomendi madalatel pööretel - kohaltvõtt muutub raskemaks ja sittades teeoludes võid tavalise ülekandega hätta jääda. See kõik eeldab ka muidugi normaalset sisse ja väljalaset (hea õhuläbilaskvusega filtrit, karbussi ja resokambriga sumpsi)
Ise veel loen www.tqhq.ee artikleid ja mõtlen kas teen ja kuidas
EDIT: Tegelikult on nii et 4taktilistel on see regull lihtne, muudad klappide lahtiolekuaega ja vaatad kas töötab, aga 2taktilistel on aknad, kui neid muuta ja siis kui ei tööta, ei saa ju enam mahaviilitud materjali tagasi panna. Riskantne
Asi on selles et suurem surveaste tähendab kütuse kiiremat põlemist, see aitab vältida seda et varem (kõrgem aken) väljapääsevad väljalaskegaasid ei ole veel plahvatusjärgus ja sul leegikas ei plahvata, vaid annavad ikka plahvatusjõu kolvile edasi.
Kohe selle lõppjärgus peaks peale tulema värske küttesegu, sellepärast peab ka ülevoolukanalid kõrgemaks tegema.
Selline viilimine annab sulle siis sellise tulemuse et mootor hakkab paremini ja tugevama pöördemomendiga just kõrgematel pööretel käima, andes nii suurema võimsuse ja minnes paremini pöördesse. Sellisel juhul kaotad pöördemomendi madalatel pööretel - kohaltvõtt muutub raskemaks ja sittades teeoludes võid tavalise ülekandega hätta jääda. See kõik eeldab ka muidugi normaalset sisse ja väljalaset (hea õhuläbilaskvusega filtrit, karbussi ja resokambriga sumpsi)
Ise veel loen www.tqhq.ee artikleid ja mõtlen kas teen ja kuidas
EDIT: Tegelikult on nii et 4taktilistel on see regull lihtne, muudad klappide lahtiolekuaega ja vaatad kas töötab, aga 2taktilistel on aknad, kui neid muuta ja siis kui ei tööta, ei saa ju enam mahaviilitud materjali tagasi panna. Riskantne