Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta?
#4

(28-08-2016, 23:35 PM)Alts Kirjutas:  Küsimus peale kõike seda - kui oleksite üliõpilane, boheem, väga noor pereisa või lihtsalt keegi, kel hetkel elus just kõige paremini ei lähe, siis millise tänapäevase masina ostaksite tulevikus ca. 500 eest ja teaksite, et see peab ilma olulise kuluta vähemalt 30000 km vastu?

Miks 30k? Tutvusringkonna kogemus ütleb, et täna on veel selliseid masinaid, mis praktiliselt kalla-ja-talla selle maa või ka rohkem sõidavad sellise soetusmaksumuse juures.

500€ maksavad täna 25 kuni 13a vanad autod. 
Mis kõik võivad, heal juhul, 30 000km ilma suure kuluta läbi sõita.
Miks sa arvad, et tulevikus teisiti on?

Kui mõni täna müüdav auto end puhtjuhuslikult (vanema inimese käes, kes talvel ei sõida või vedeleb pool eluaega kuskil teeninduse taga mingit juppi oodates jne) sellisesse vanusesse kuidagimoodi vedanud on, võib neist samuti igaüks see 30tkm maha "jopata".

Igasugune täpne margiennustus oleks ju suht....segane mõte. 

A`lla täna poes olevad BMW520i sedaan sõidab selle maa kindlasti maha, aga BMW518d Touringul tõenäoliselt tuleks peale ostmist vahetada hooratas ja tagaluugi tõstesüsteem.

Või siis, et Kia Ceed SW kestab kindlasti, aga Optima 1,7CRDi, vat sel tuleks vahetada turbo ja esikettad-klotsid-vasak esisupport.
Rohkem selline Nastjade värk ju.

Eks täna on kõik autod viiruseid paksult täis projekteeritud, aga tegu on ikkagi masinatega ning see krdi hooratas BMW-l vblla ei hakkagi kolisema, kuigi on selleks mõeldud ning Kia esitulede aju, mis peab lülitusi lugema ja siis saba andma, sel läeb lugemine sassi ja, raip,  ei lülita end errorisse ka.... Toungue
Või VW Touaregil polegi seda hirmkallist klappidega sisselaset vaja vahetada, kuigi saksas fritsu näpp on juba errori esilekutsumise vajutamisest valus....(sest auto mingi antennivõim on kat luugi äravoolu ummistuse kaudu vett täis jooksnud ja wolfsburgi oma nö. käsuliinist ära kaotanud)

Kõike võib ju olla...

Ja eks tulevikus on sama nagu täna, et insener üritab seadet tehase kontrolli alla jätta ja tuhanded muud geeniused tegelevad jailbrake`de väljamõtlemisega.

Siit hoopis põnevam küsimus: kumb tuli kiiremini, kas iPhonele jailbrake või sõidutraktoritele EGR-i ja/või DPF-i väljaprogemine?


..
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: Alts - 28-08-2016, 23:35 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: taavi - 29-08-2016, 08:56 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: sugraM - 29-08-2016, 09:10 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: stihl - 29-08-2016, 11:06 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: TeeTL - 30-08-2016, 08:50 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: stihl - 30-08-2016, 11:51 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: genn - 02-09-2016, 16:26 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: linnuke - 02-09-2016, 16:46 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: stihl - 02-09-2016, 17:47 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: linnuke - 02-09-2016, 18:51 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: PlyVal64 - 02-09-2016, 17:51 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: 13piisab - 03-09-2016, 02:00 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: linnuke - 02-09-2016, 18:48 PM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: Janka - 03-09-2016, 07:09 AM
RE: Millist tänapäevast autot tasub tulevikus osta? - Autor: stihl - 03-09-2016, 16:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne