04-04-2004, 11:58 AM
Pastad & Liimid.
Minu kogemused näitavad et tegu siiski ajutiste lahendustega(põhimõtteliselt sama kui pohmelliga pead parandada st.probleem lükatakse lihtsalt edasi) Kunagi juhtus selline jama:opel ascona mootoril õnnestus küünalt maha võttes koos küünlaga ka vint kaane seest kätte saada...mis teha ? Kasutasin nii nimet keemilist metalli e. miskit liimi ! Ja küünal püsis isegi 10 päeva omal kohal kuid see oli ka kõik
Ma ei tea kuidas nad seal teleturus neid põlend autosid vahatavad või ilma õlita mootoreid motor up-iga töötlevad aga edasi ei räägita ju midagi mis saab mõne kuu või aasta pärast ... Pealegi on \"imesaavutused\" ka sellise hinnaga et tasub mõelda äkki on mõtekam siiski tihendeid / detaile vahetada...
Minu kogemused näitavad et tegu siiski ajutiste lahendustega(põhimõtteliselt sama kui pohmelliga pead parandada st.probleem lükatakse lihtsalt edasi) Kunagi juhtus selline jama:opel ascona mootoril õnnestus küünalt maha võttes koos küünlaga ka vint kaane seest kätte saada...mis teha ? Kasutasin nii nimet keemilist metalli e. miskit liimi ! Ja küünal püsis isegi 10 päeva omal kohal kuid see oli ka kõik

Ma ei tea kuidas nad seal teleturus neid põlend autosid vahatavad või ilma õlita mootoreid motor up-iga töötlevad aga edasi ei räägita ju midagi mis saab mõne kuu või aasta pärast ... Pealegi on \"imesaavutused\" ka sellise hinnaga et tasub mõelda äkki on mõtekam siiski tihendeid / detaile vahetada...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,