04-04-2004, 12:14 PM
Veel Honkerist:
Honkeri seeriatootmine algas tehases FSR Poznan 1988. Algul kasutati Polonezi mootoreid, 75 ja 86-hj. Kuna need mootorid olid maastikuauto jaoks ilmselgelt liiga nõrgad, prooviti ka 2,5 l diisleid, Andoria ja IVECO omi. 1996 lõpetati Poznanis tootmine, litsents müüdi Daewoole. 1997 alustas Daewoo moderniseeritud Honkeri tootmist oma tehases Lublinis (endine FSC, Žuki tootja). 1999 moderniseeriti veel kord, nimeks sai Honker II. Daewoo läks 2001 pankrotti ja Honkeri tulevik tundus üsna tume. Õnneks tundis mootoritootja Andoria maastikuauto vastu huvi ja tootmine jätkus Andruchowys, algul küll üsna vähesel arvul. Viimasel ajal läheb Honkeril jälle paremini, Poola armee tellis suurema partii ja turgu leidub ka teistes endistes sots. maades. Paraku pole kuskilt leidnud andmeid toodanguarvude kohta.
Siin aga pilt Žuki järglasest, mis kannab nime Lublin, praegu on tootmises juba kolmas põlvkond. Lublineid on ka Eestis nähtud.
![[Pilt: lublin-101.jpg]](http://www.askl.eu.org/~luchio/lublin-101.jpg)
Honkeri seeriatootmine algas tehases FSR Poznan 1988. Algul kasutati Polonezi mootoreid, 75 ja 86-hj. Kuna need mootorid olid maastikuauto jaoks ilmselgelt liiga nõrgad, prooviti ka 2,5 l diisleid, Andoria ja IVECO omi. 1996 lõpetati Poznanis tootmine, litsents müüdi Daewoole. 1997 alustas Daewoo moderniseeritud Honkeri tootmist oma tehases Lublinis (endine FSC, Žuki tootja). 1999 moderniseeriti veel kord, nimeks sai Honker II. Daewoo läks 2001 pankrotti ja Honkeri tulevik tundus üsna tume. Õnneks tundis mootoritootja Andoria maastikuauto vastu huvi ja tootmine jätkus Andruchowys, algul küll üsna vähesel arvul. Viimasel ajal läheb Honkeril jälle paremini, Poola armee tellis suurema partii ja turgu leidub ka teistes endistes sots. maades. Paraku pole kuskilt leidnud andmeid toodanguarvude kohta.
Siin aga pilt Žuki järglasest, mis kannab nime Lublin, praegu on tootmises juba kolmas põlvkond. Lublineid on ka Eestis nähtud.
![[Pilt: lublin-101.jpg]](http://www.askl.eu.org/~luchio/lublin-101.jpg)
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.