30-08-2016, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2016, 10:08 AM ja muutjaks oli stihl.)
1. Alusta sellest, et teed kindlaks, mille mootorit need autod kasutasid. Tõenäoliselt Kia, aga millise neist?
(ma isegi ei tea, kas selleaegsetel Kiadel olid oma mootorid või mitte, aga selle saab ju välja uurida)
2. Siis proovi starteri pealt mingeid numbreid leida ja guugeldada. Kui mingi vaste leidub, on juba samm edasi ja saab ka juppe tellida. Või kogu kompotti.
Melasi pani küll kahjuks oma uksed kinni, aga keegi uus vast juba tegeleb juppidega ka.
3. Kolmandaks, mis sel starteril üldse viga on?
Kui pendiks ei haagi või ülekanne (tundub, et on) laiali, siis neid oleks kindlasti uusi vaja ja remontida pole midagi.
Releega on so-so, vblla saab midagi teha.
Harjad ja mähised ja rootor on vast remonditavad. Puksid loomulikult ka. Muud seal polegi.
4. Ja, last but not least, foorumistarterite vead on tihti ka sellised, et aku on läbi ("panin statoili juhtmed naabri auto pealt külge ja ikka ei midagi! - järelikukult aku viga ei ole") või süüteluku põhi ei lülita relee peale voolu.
Seda viimast on ülilihtne kontrollida, eelviimast pisut "keerulisem" - peab teist akut tõstma.
(ma isegi ei tea, kas selleaegsetel Kiadel olid oma mootorid või mitte, aga selle saab ju välja uurida)
2. Siis proovi starteri pealt mingeid numbreid leida ja guugeldada. Kui mingi vaste leidub, on juba samm edasi ja saab ka juppe tellida. Või kogu kompotti.
Melasi pani küll kahjuks oma uksed kinni, aga keegi uus vast juba tegeleb juppidega ka.
3. Kolmandaks, mis sel starteril üldse viga on?
Kui pendiks ei haagi või ülekanne (tundub, et on) laiali, siis neid oleks kindlasti uusi vaja ja remontida pole midagi.
Releega on so-so, vblla saab midagi teha.
Harjad ja mähised ja rootor on vast remonditavad. Puksid loomulikult ka. Muud seal polegi.
4. Ja, last but not least, foorumistarterite vead on tihti ka sellised, et aku on läbi ("panin statoili juhtmed naabri auto pealt külge ja ikka ei midagi! - järelikukult aku viga ei ole") või süüteluku põhi ei lülita relee peale voolu.
Seda viimast on ülilihtne kontrollida, eelviimast pisut "keerulisem" - peab teist akut tõstma.