30-08-2016, 20:53 PM
(30-08-2016, 15:39 PM)stihl Kirjutas:Vabandan, kuid peale kontrollimist sain aru, et panin natuke mööda. Klotsid vahetati 56000 pealt ja te ei usu, aga tegu on KANGOO-ga. (2012a, 1,4 turbodiisel). Enamus aega sõidab tühjalt,kuid maastikku on igasugust alates linnast lõpetades metsa ja porisepõlluga. Samas on see mootor üsna jõuline, motoplokk kuudis koos põlluriistadega, TZ haagisel -kannatas minna küll,pidurdusmaa oli ainult harjumatult pikk. Jalg on küll raske, tuleb tunnistada, kuid politseile pole ka nagu silma jäänud. Enamus sõite L-Virumaal, ja kui Rakveres, siis juhtub tihti et gaasipedaal töötab on-off süsteemis(30-08-2016, 14:27 PM)klaave Kirjutas: Tõsi esimesed klotsid said juba 45000 km pealt otsa, kuid selleks nad ju ongi, et kuluda mitte vanaks roostetada.
Mis automargiga tegu ja kas ise ostsid uuena poest..?
Sest siiani ma olen elus vaid ühte marki autot näinud, millel esiklotsid nii vähe kestavad: VW Touareg.
Aga tavalised sääsk-sõidukad esiklotsiga ikka 80t ja peale.
Ja veel kässarist. Sai kunagi proovida Rakveres "teatrimäel" masinat (ilmakoormata) seisata kässariga. Kiirus umbes 45km tee oli ka kaasliiklejatest tühi. Seda kangood küll kässariga seisma ei saa. Tagumised tulid suitsedes loha aga isegi ei saanud aru, et nõksataks ja pidurdaks. Tagasild on nii kerge, et maa külgetõmbejõud tagarattaid küll maha ei suru. Sai naerdud, et see sõidab ainult esiratastega -kiirendab ja pidurdab- tagaots on niisama juhitavuse sättimiseks. Igatahes vabandan väiksema läbisõidu märkimises.