01-09-2016, 16:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2016, 19:26 PM ja muutjaks oli stihl.)
(01-09-2016, 15:15 PM)Formika Kirjutas: Volga hakkab vaikselt kokku saama. Õhtul proovin ka mõned pildid üles saada. Aga selline küsimus teadjameestele, et kuidas sellist autot tuleb värvida, et vastaks musta numbri nõuetele. Mine teada koostati neid eraldi liinil käsitöönduslikult ja värviti nagu Tchaikasid.
Aga kuidas värviti 1963 a. Tchaikat?
Mitte kuidagi ei ole võimalik kindlaks teha, mitu kihti seal peal on. Värvi paksuse mõõtjat ei ole ka kellelgi kaasas ning see pole oluline. Peaasi, et oleks enam vähem ilus, läigiks igast kandist, roostet poleks ja kogu moos. Pigem on tähtsad kinnitusvahendid (et Würth kaugelt silma ei karjuks), omaaegsed voolikuklambrid, uksehingede loksumine, kui ust tõsta jms pisiasjad.
Lase ta lahustivärviga üle lasta ja sellest piisab.
13 kihti? Ja veel nitrovärvi? Kes kurat täna seda viitsiks teha? Kui täpselt sama tulemuse saab hulka lihtsamalt.
Rolls Royce värviti nii, et sõideti laevaga keredega avamerele (seal oli täiesti tolmu- ja putukavaba keskkond) ja värviti ka a`la 100 kihti nitroga.
Kas täna keegi teeb nii? - Ei.
Kamber on selle jaoks.
Edit: Praegu mõtlen, et on ju teatud kajakaliigid, mis laevu saadavad. Kas siis oli vahitornis keegi snaiper? Või mingi sireen-kisaja?
Kajakal kukub ju lennu pealt ühte-koma-teist seest välja...vähemalt tänapäevastel talina omadel küll..
Ja see mõjub juba 10a kuivanud värvilegi halvasti; värskest rääkimata.
Võibolla oli laeval mingi osa peal katus. (jah, tean, et termin ajab nö. mereinimesed naerust kõverasse )
...