02-09-2016, 21:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2016, 21:26 PM ja muutjaks oli rocker.)
(02-09-2016, 18:45 PM)raul Kirjutas: Kas mina olen ainuke kellele tundub, et julgedes Tallinna Tööriistamarketis paluda klienditeenindajat abi/nõu,
siis suhtutakse klienti kui tüütusse putukasse kes esitab segavaid ja rumalaid küsimusi? Või on lihtsalt ühte suurde poodi tööle sattunud suhtlemiskrambiga inimesed?
Seal kõik oleneb müüast/saali teenindajast. Ise olen head nõu saanud ja samas kongreetse ostuhuvi korral järgmisesse poodi kõndinud kuna sinust lihtsalt ei tehta välja. Eelmisel kuul tahtsin järkamissaagi osta, näpisin seal neid oma 15 minutit ja ootasin, et keegi tuleks vastama küsimusele nende lõikesûgavuse kohta, aga tundus et kõigil pohlad. Isegi supleri vedasin eemalt riiulist lõpuks kohale, et asi ise enamvvähem ära mõõta, minust see sinna vedelema jäigi. Kadusin sealt!