03-09-2016, 21:58 PM
mina lasin rahvusvahelisel teadmiste päeval ka oma bussile uue tarkuse pähe panna
nüüd oskab ta palju paremini oma tööd teha - loe: jõulisemalt kaupa vedada
paberite järgi peaks buss olema 147kW ehk 200HP ja 470Nm mis poleks üldse ju paha
tegelikuses aga mõõdetuna 4. käiguga oli max 205.7 HP@3468 rpm ja 481,5 Nm@2528 rpm ehk hobesed olid kõik kenasti tallis alles - gramm isegi üle lubatu.
Kellal on hetkel ees natuke üle 200tuh. kas see on õige ei tea.
lasin võluri asja kallale ja max on nüüd 226,5 HP@3703 rpm ja 534,1 Nm@2388 rpm ehk kõva 20 hobust leidus tallinurgas veel olema ja väänet tuli tubli 50+ Nm kuskilt nurga tagant välja. kaluleerides annab see HP vastuseks nüüd 166,6 kW
kui max oli varem 481Nm@2528 rpm nüüd saab sama väärtusega väände kätte @~2130...2150rpm s.t. ~400...380 rpm varem
graafikus näpuga rida ajades siis vahemikus ~1900...2250 rpm kasvas vääne ~120Nm võrreldes vana seadega kui ma seda graafikut õigesti lugesin.
ütleme nii, et seda vahet on päris hästi tunda
ja arvestades, et buss on 24/7 täislastis ehk ~3500kg siis on see vääne ainult palavalt tervitatav nähtus.
ah jah see ei pidavat veel olema kõik ehk sinna jäi mingit reservi![[Pilt: rock.gif]](http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/rock.gif)
ps. tarkus tuli ikka arvutiga õpetades mitte mingi kahtlase väärtusega musta kasti ühendamisega kuskile pistikusse.
nüüd oskab ta palju paremini oma tööd teha - loe: jõulisemalt kaupa vedada

paberite järgi peaks buss olema 147kW ehk 200HP ja 470Nm mis poleks üldse ju paha
tegelikuses aga mõõdetuna 4. käiguga oli max 205.7 HP@3468 rpm ja 481,5 Nm@2528 rpm ehk hobesed olid kõik kenasti tallis alles - gramm isegi üle lubatu.
Kellal on hetkel ees natuke üle 200tuh. kas see on õige ei tea.
lasin võluri asja kallale ja max on nüüd 226,5 HP@3703 rpm ja 534,1 Nm@2388 rpm ehk kõva 20 hobust leidus tallinurgas veel olema ja väänet tuli tubli 50+ Nm kuskilt nurga tagant välja. kaluleerides annab see HP vastuseks nüüd 166,6 kW
kui max oli varem 481Nm@2528 rpm nüüd saab sama väärtusega väände kätte @~2130...2150rpm s.t. ~400...380 rpm varem
graafikus näpuga rida ajades siis vahemikus ~1900...2250 rpm kasvas vääne ~120Nm võrreldes vana seadega kui ma seda graafikut õigesti lugesin.
ütleme nii, et seda vahet on päris hästi tunda
![[Pilt: sr_biggrin.gif]](http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/sr_biggrin.gif)
ja arvestades, et buss on 24/7 täislastis ehk ~3500kg siis on see vääne ainult palavalt tervitatav nähtus.
ah jah see ei pidavat veel olema kõik ehk sinna jäi mingit reservi
![[Pilt: rock.gif]](http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/rock.gif)
ps. tarkus tuli ikka arvutiga õpetades mitte mingi kahtlase väärtusega musta kasti ühendamisega kuskile pistikusse.