08-09-2016, 10:15 AM
(07-09-2016, 21:38 PM)Janka Kirjutas: Mis küsimus oli, härrased?Mersul peaks tähendama erinevad koodid vist ainult erinevat sidurit! Ehk siis kaubikutel on oluliselt tugevam sidurikorv, nii on see näiteks 230 bensukatel. Ohvrõudi balloonidega Geele ostetakse-pannakse siis busskaubiku sidur ja kestab.
Mercedes Benz 240D ehk siis 123 oli tootmises 1976-1985, mootori kood: 616.912, kiluvattisid 53 ehk 72 hobest.
Mercedes Benz 100D oli tootmises 1987-1997, mootori kood 616.963, kiluvattisid 53 ehk 72 hobest.
Muudatused, et miks koodid erinevad on, pead ise välja nuputama.
Kindlasti on ajastust tingituna veel erisusi, mingid pumbamarlkeeringud jne aga selle ajastu Mers oli ülikonservatiivne ja läbi selle universaalne, kes ka 10 aasta jooksul töötavat asja rikkuma ei hakanud

Mida aga võib kohe raudpolt väita, et see katel originaali seades ei vea mõistlikul moel peale 123-kere mitte midagi, kõige vähem matkaautoks ehitatud edevedust kastbussi. Turbo külge, vahejahuti vahele ja siis juba hakkab looma.