08-09-2016, 14:48 PM
(07-09-2016, 20:48 PM)h2rra Kirjutas:(07-09-2016, 17:07 PM)muska71 Kirjutas:Kui siselohvil oli ots ära nusserdatud-murtud siis pandi jah keevitusvooliku jupp traadiga selle jäänuki külge ja polt traadiga kiiresti peale pumpamist teise otsa pidasid mitu aastat ja nimetati neid "partisanideks"(07-09-2016, 14:12 PM)pen.skar Kirjutas: Seemnevili puhitud. Bag`e vanale zil kärule tõstes näha, et üks rehv ei pea õhku. Ventiil välja ei tule, kübara keerasin puruks. Kas on sellist vahetükki olemas, mille saaks näiteks ventiili kübarakeermele keerata ja siis lisaventiil panna?
Tõin ka karbi "pizda v drebezgi ili hui po polam" valmis, kui ratta mahavõtmiseks läheb. Veendusin,et momendikordistil tõesti kama kas keerad päri- või vastupäeva. Keegi tõprik oli 20 aastat tagasi vasakute rattamutrite sekka ühe parempoolse spilka koos mutriga pannud.
Nõks aega külviga. Kui sellist vaheventiili pole olemas, siis kas kohapeal üles tõsta ja rehv osandada? Õhukummile uus plätsventiil kleepida või poldid lahti murda ja kogu ratas spetside kätte viia? Kui kiireks läheb, siis tuleb muidugi voolikujupist "kolhoosnik " panna.
Veel üks kiire ja toimiv lahendus.Sinna otsa lühike jupp voolikut nt kompressori voolik,vooliku teise otsa vanalt lohvilt sellelt samalt liimitavalt seenelt või toumbless veljes olev ventiililutu.Voolikul mõlemisse otsa klamber ja peab kenasti.Või uue metallist ventiilikübara keerad jõuga sinna peale ja ka peab.Viimast varjanti kasutasin kunagi uaazikul kui ventiilid ei pidanud,näpitsaga korgid kinni kruvida ja sai tükk aega sõta.
Ma olen isegi vanatuubi jalgratta ventiile nii ümber teinud,sest toda peenikest kummi pole saada ja ega kesta kah,see varjant aga suurepärane ja pumbata kah lust autopumbaga.