10-09-2016, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2016, 22:44 PM ja muutjaks oli veix__.)
(10-09-2016, 21:12 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Hooldusvälp 50 000 km tekitab kahtlusi, eriti kuna meil mitu masinat millel sama tootja 2,2 tehase soovitatud 40 000 km välbaga hooldustes käinud ja mootor 200 000 peal juba kaheldava tervisega.
Olenevalt tööst, muidugi võimalik ka, et praktikas aastaga ei sõidagi nii palju ära ja seetõttu õlivahetus tuleks niikuinii varem. Üldiselt aga tasuks ära unustada selline välp. See on mõeldav ideaaltingimustes ehk näiteks sooja kliimaga maades peamiselt pikki sõite tehes. Eesti niiskusega ning tihti muutuva temperatuuriga (talvel öösel -15, päeval sula, niiskus kõrge) ei julgeks küll soovitada pikemat välpa kui 20 000. Kui töö toimub enamasti rasketes tingimutes (täiskoorem, palju linnasõite), siis ei soovitaks isegi üle 15 000. See on siis sel juhul kui on soov masinat pikemalt kasutada. Kui kasutada näiteks 4 aastat liisingus ja siis uus võtta, siis pole ilmselt ka 50 000 probleem, veab need 4 aastat välja tõenäoliselt.