Dürkopp
#7

(15-09-2016, 17:57 PM)tõnn Kirjutas:  Eks need türi mehed ei saa ilma ütlematta olla.  Big Grin

Ma julgen väita, et kui sinna taha panna väike hammasratas, siis sellega mäest ülesse ei pressi.



ka siin on taga suurem hammasratas

http://www.velomuseum.ee/et/dyrkopp_1909

Jah, tõsi ta on!  Sad Olen püüdnud, tõesti olen, aga ei saa ilma ütlemata olla! Mäest ülesse pressimise kohta arvan, et palju sõltub mäest. Veelgi enam, veidi sõltub isegi väntajast, nii uskumatu kui see ka ei tundu...
Näites toodud ksf! Valdo 1909. aasta Dürkopi puhul on ülekanne 58/22, st taga on küll suurem ketiratas, aga ees on samuti päris pirakas. Eelnevalt mainitud nn. tavaline nõukaaegne ketiratas oli üldiselt z=18, teema Dürkoppil peaks üldjuhul olema tehasest tagumine ketiratas z=20, samas ei keela keegi muidugi panna taha ka suuremat ketiratast. Ja teema Dürkoppi esiratas näib olevat nõukodude perioodist.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dürkopp - Autor: tõnn - 15-09-2016, 15:33 PM
RE: Dürkopp - Autor: s2si - 15-09-2016, 16:21 PM
RE: Dürkopp - Autor: tõnn - 15-09-2016, 16:37 PM
RE: Dürkopp - Autor: tõnn - 15-09-2016, 16:53 PM
RE: Dürkopp - Autor: kass - 15-09-2016, 17:19 PM
RE: Dürkopp - Autor: tõnn - 15-09-2016, 17:57 PM
RE: Dürkopp - Autor: kass - 15-09-2016, 20:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne