17-09-2016, 21:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2016, 21:08 PM ja muutjaks oli valdo.)
Veidi varasem - aga mitte väga palju varasem - Dollar, kui minu oma, mis meil muuseumis väljas. Raaminumbritel 169 vahet - 3218 versus 3387.
Tagarumm mõlemal sama (Centrix), üldtegumood sama, raami värvilahendus ka üsna sama. Erinevusi muidugi on. Minu rattal on millegipärast sisemuhvidega raam (rasketel aegadel polnud muud enam võtta?). Ja esirumm pole mul PWB, vaid EHB. Ning porilaudade kesktriip on mul sinine, siin varasemate AREde tüüpiline must. Ja minu omal pole ees enam ARE Dollarile traditsioonilist silti, vaid on punase viisnurgaga silt - arvatavasti nõukogude võimu nõue.
Minu 3387 Dollarit saab uudistada Eesti Jalgrattamuuseumis Väätsal ja ka siinse foorumi ühes teemas - http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32057 Ja lisaks ka meie jalgrattamuuseumi virtuaalmuuseumis - http://www.velomuseum.ee/et/dollar_1941/
Tagarumm mõlemal sama (Centrix), üldtegumood sama, raami värvilahendus ka üsna sama. Erinevusi muidugi on. Minu rattal on millegipärast sisemuhvidega raam (rasketel aegadel polnud muud enam võtta?). Ja esirumm pole mul PWB, vaid EHB. Ning porilaudade kesktriip on mul sinine, siin varasemate AREde tüüpiline must. Ja minu omal pole ees enam ARE Dollarile traditsioonilist silti, vaid on punase viisnurgaga silt - arvatavasti nõukogude võimu nõue.
Minu 3387 Dollarit saab uudistada Eesti Jalgrattamuuseumis Väätsal ja ka siinse foorumi ühes teemas - http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32057 Ja lisaks ka meie jalgrattamuuseumi virtuaalmuuseumis - http://www.velomuseum.ee/et/dollar_1941/
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.