25-09-2016, 09:33 AM
Jah, eks püüdsin säilitada tema öeldut (jah kohati tuli ka enda trükivigu sisse st üksikud tähed... ei hakka muutma)
Kahjuks mul väga palju materjali pole säilinud, järgmine samm on arhiiv. Asi selles, et 16.07.1940 natsionaliseeriti ettevõte. Ülevõtjaid kohale ei tulnud, ning ettevõte tegeles mõnda aega muutumatul kujul edasi. Ettevõta läks Rakvere MTJ haldusesse. Loomulikult viidi 14.06.1941 öösel rongile... ning kogu majandamise võttis üle.
Kuid ehk saab keegi pakkuda ühe brozüürile netimajutust (~20-30mb) scanneeritud Ford 1938a. Ka see oli tema materjalide juures, ning kuna müüs forde siis kuskil oli tal see ka väljas...
Väike läbilõige kaks esimest lehte ja kaks viimast...
Samas oli ka üks ülepildistatud Bosch magnetsüüte skeemist. Nett on muidugi kvaliteetsemaid juhendeid täis aga eks sellega tegeles ta ka.
Kahjuks mul väga palju materjali pole säilinud, järgmine samm on arhiiv. Asi selles, et 16.07.1940 natsionaliseeriti ettevõte. Ülevõtjaid kohale ei tulnud, ning ettevõte tegeles mõnda aega muutumatul kujul edasi. Ettevõta läks Rakvere MTJ haldusesse. Loomulikult viidi 14.06.1941 öösel rongile... ning kogu majandamise võttis üle.
Kuid ehk saab keegi pakkuda ühe brozüürile netimajutust (~20-30mb) scanneeritud Ford 1938a. Ka see oli tema materjalide juures, ning kuna müüs forde siis kuskil oli tal see ka väljas...
Väike läbilõige kaks esimest lehte ja kaks viimast...
Samas oli ka üks ülepildistatud Bosch magnetsüüte skeemist. Nett on muidugi kvaliteetsemaid juhendeid täis aga eks sellega tegeles ta ka.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913