27-09-2016, 08:28 AM
Noh see verbaalne materdamine oli minu enda tegemistele suunatud hoiatus - et parem on lihtsalt tehniliselt arvutada, kui kedagi materdada... (mida siin foorumis suht piisavalt leiab...)
Aga arvan, et mul vist ongi kasutada voshodi sidurikorv... see oli kõrgem ja keevisega "vits" ümber.
Ega ma nüüd suurt kiirust sellelt mootorilt looda ja lihtsalt ülekande arvu muutumine nõrga mootori puhul eriti palju muuda. Tehase inseneride poolt pakutud mitte vähem kui 75 km/h... austan nende otsust, kuid.... Esialgne soov oleks saada masin normaalselt sõitma, et ta ikka 80-90km/h suudaks liikuda ja üheks komponendiks selles võiks olla see sidurikorvi vahetus.
Nagu öeldud tegin lihtsa arvutamise õhtul, et ise teada saada kui palju võib ratta pöörlemiskiirus muutuda. Mootori võimsus on ju ainult 5hp... seda ma ju praegu ei muuda ja loodan, et taastamise käigus sellestki midagi kadume ei lähe...
Aga mootor ise tuleb paljude uute (korrastatud) komponentidega, et päris vanaks ja kulunuks seda ei nimetaks.
Eks suurem probleem tuleb süüte timmimisega - korralik säde õigel ajal...
Kiiremini sõita soov tuleb rahuldada kiirema mootorratta hanikimise teel...
Aga arvan, et mul vist ongi kasutada voshodi sidurikorv... see oli kõrgem ja keevisega "vits" ümber.
Ega ma nüüd suurt kiirust sellelt mootorilt looda ja lihtsalt ülekande arvu muutumine nõrga mootori puhul eriti palju muuda. Tehase inseneride poolt pakutud mitte vähem kui 75 km/h... austan nende otsust, kuid.... Esialgne soov oleks saada masin normaalselt sõitma, et ta ikka 80-90km/h suudaks liikuda ja üheks komponendiks selles võiks olla see sidurikorvi vahetus.
Nagu öeldud tegin lihtsa arvutamise õhtul, et ise teada saada kui palju võib ratta pöörlemiskiirus muutuda. Mootori võimsus on ju ainult 5hp... seda ma ju praegu ei muuda ja loodan, et taastamise käigus sellestki midagi kadume ei lähe...
Aga mootor ise tuleb paljude uute (korrastatud) komponentidega, et päris vanaks ja kulunuks seda ei nimetaks.
Eks suurem probleem tuleb süüte timmimisega - korralik säde õigel ajal...
Kiiremini sõita soov tuleb rahuldada kiirema mootorratta hanikimise teel...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913