29-09-2016, 22:40 PM
Aeg läheb, aga mitte päris tühjalt.
Kuna auto lubatud koormus tuleb enamuses paari ruutmeetri peale, siis tuleb see koht veidi ümber teha. Tugevamaks loomulikult. Võtsin põrandad üles ja panin põrndaplaatide alla prussid. Koorma koha peale kohe eriti tihedalt.
Plaatide ülemine pool on piisavalt kulunud. Õlitasin kulunud poole ja keerasin selle allapoole. Nüüd on "uus" pind jälle põrandaks. Ka vahetusid plaatide kohad, just koormuskohtade vahetuseks.
Kongi tööpind on paigas ja kinni. Elupinna kohal tuli mustaks põrandaks OSB plaat. Sinna peale tuleb soojustus ja siis alles uuesti põrandaplaat.
Kõik puidu õlitan ära. Sissejääv puitosa saab tõrvaõli ja õue jääv osa lihtsalt vana mootoriõli. Üks must tõkat keik.
Kuna auto lubatud koormus tuleb enamuses paari ruutmeetri peale, siis tuleb see koht veidi ümber teha. Tugevamaks loomulikult. Võtsin põrandad üles ja panin põrndaplaatide alla prussid. Koorma koha peale kohe eriti tihedalt.
Plaatide ülemine pool on piisavalt kulunud. Õlitasin kulunud poole ja keerasin selle allapoole. Nüüd on "uus" pind jälle põrandaks. Ka vahetusid plaatide kohad, just koormuskohtade vahetuseks.
Kongi tööpind on paigas ja kinni. Elupinna kohal tuli mustaks põrandaks OSB plaat. Sinna peale tuleb soojustus ja siis alles uuesti põrandaplaat.
Kõik puidu õlitan ära. Sissejääv puitosa saab tõrvaõli ja õue jääv osa lihtsalt vana mootoriõli. Üks must tõkat keik.