01-10-2016, 13:26 PM
(30-09-2016, 16:34 PM)Tegelane5 Kirjutas:(29-09-2016, 21:56 PM)Edel Kirjutas:Eessõitja kohapealt olen toonklaasi puudusega enam-vähem nõus. Aga enda autole tahaks küll Kogemus nii vabriku või siis esinduse "prügikoti" kui ka täiesti halja klaasiga- haljas klaas on suvel täielik nuhtlus. Auto läheb sellega seest palju soojemaks seistes, lastele ei pea neid totakaid iminapaga varje panema jne.(28-09-2016, 20:14 PM)edvard Kirjutas: Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .
Viimasel talvel käisin oma igapäevaliikuriga esmakordselt peale ostmist ülevaatusel. Mõõdeti esimesi ukseklaase ning tuvastati toonkile. Anti ziletitera ja öeldi: Enne ära ei lähe kui kiled maha võtad. Ja kusjuures silmaga polnudki mingit tooni näha. Ja otseloomulikult said ülevaatajad teada, mida ma nendest tobedatest toonklaasidest arvan...
Tagaustel ja tagumisel aknal olid süsimustad kiled ning seda topelt! Oi rsk kuidas ma neid kiletajaid kirun! Väljast on küll ilus vaadata, aga ise seal pimedas salongis küll olla ei taha. Tirisin need kõik maha, usteklaaside puhastamiseks läks ilmatu aeg ja vaev. Ei taha toonitud klaase ning ei salli neid ka teistel autodel. Minge sõitke mõne sellise taga, liigub ees nagu nähtamatu sein. Liikluses peab tükk maad ettepoole nägema ja vaatad seda läbi eessõitja akende, aga mida ma ikka vaatan, kui ei paista!
Vähemalt rohekas "suitsuklaas" vmisiganes selle nimi on peaks olema.
Veel üks asi, miks ma oma autole toonklaase ei taha: Väljavaade läheb tunduvalt kehvemaks. Pimedal ajal, isegi tänavavalgustuse olemasolul, on väga halb läbipaistvus, väga kehv on tagurpidi liikudes sõita (unustage oma peeglijutud, mina vanakooli juht tahan näha otse, mis vaateväljas toimub!), peaaegu nagu sein oleks ees. Ka suvel salongi hämarus ei istu mulle kuidagi.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...