03-10-2016, 11:13 AM
(27-09-2016, 18:04 PM)corvus Kirjutas:(26-09-2016, 07:18 AM)Daff Kirjutas: Hetkel küte enam ei leki vaid lausa lendab pulseeriva joana korgi rõhutasasndus avast vastu silindrit. Surve on meeletu...
Lisaks etteandepumbale võib lekkida ka dosaatorit liigutav võll puksis või siis selle puksi rõngastihend. Kui pumba külgmise kaane ära võtad, siis selle taga vasakpoolses ülanurgas läheb see võll sisse. Lekkida võib ka kõrgsurvepea alumine rõngastihend, sellisel juhul peaks töötava mootori korral pilduma kütust kõrgsurvepea hammasratta vahelt. Mõlemaid tihendeid peaks saama vahetada, ilma et midagi paigast ära keerad.
Muidugi saab olla kulunud veel plunzeri dosaatorist allapoole jääv osa, aga siis peab olema mingi võõrkeha (või veest tekkinud rooste) selle äkitselt ära kriipinud.
EDIT 18:28, Tegelikult kui need tihendid nii totaalselt läbi on peaks seda isegi näha olema kui see kaas maha võtta ja käsipumbaga survet anda.
Sai paar tundi veedetud selle pumba võimalikku viga tuvastades. (pump ise on aasta vana, arvatavasti Made in Poland, Pm Kaubamaja poolt tarnitud).
Lasin pumba kuivaks ja juhindusin ülalpool olevast juhendist. Aga pumpa või tuurita palju tahad ei hakka silma kusagilt mingeid lekkeid. Läks uus õli sisse ja jääme ootama edasisi üllatusi.
Konsulteeritud sai ka kohalike teadjameestega. Üks variant mida veel välja pakuti, (olla kellelgi olnud), et kinni võis jääda pumba peas olev ülevooluklapp. Siis pidavat ka kütte valesse kohta pressima.???
Kogu tsirkus algas aga peale seda kui viskasin minema 25 originaal filtrid ja peale läks MTZ 80 pealt tuntud jäme ja peenpuhastus filter. Nüüd on kogu ülevool pumba pea kaudu. Filtri pealt enam ülevoolu pole. Ehk andis ka see tunda.Ja kui pumba tihendid on veerekese peal siis pole vist palju "ülesurvet" vaja kui tekib leke valesse kohta.
Olgu mis on aga igav vene massinatega ei hakka.
Aquila captas non muscas.