03-10-2016, 19:39 PM
Eriautod autod tulid kõik tava konveierilt. Seda vähemalt 1979 aastal kui esmakordselt õnnestus tehasesse sisse saada. Julgen arvata, et samuti tulid ka 21. Värviti neid samal liinil kaks kihti, vigade parandus tehti peale esimest ahju. Kolm korda värviti ainult musti autosid, mida tehti ainult kuu keskel ja väga piiratud arvul. Kuu keskel seepärast, et eelmise kuu lõpu rabelemise praak oli selleks ajaks ära parandatud ja uus sõnnik ei olnud veel peale tulnud. Oli aega toimetada.
Eriautod, millede hulka kuulusid ka julgete poiste omad, läksid konveierilt otse eriosakonda, kus paigaldati spets aparatuur. (neid autosid kasutasid ka paljud teised ägedad sellid peale julgete poiste) Seal käis töö kinniste uste taga ja minu külalise propuskiga ei kannatanud sinna ligigi minna. Osad neist sõideti ka tehase gontsikute poolt sisse 500 km.
Tsaikasid tehti konveieril vist ainult ühel aastal ja seda ainult 14 mudelit. Peale aastast tootmist võeti konveier lahti ja seadmed hävitati. Samuti kui ka viinamarjaistandused lõuna osariikides. Sinnamaani pandi neid kokku sõiduauto konveieri teisel korrusel tavalistel tõstukitel. Millegipärast tundub, et värviti neid ikka nitro värviga aga vanduda ei julge. Kui Tsaika oli saanud sissesõidu, komplekteeritud õigete välisosade ja istmetega (sissesõidu ajal oli sees ainult juhiiste ja see oli igal gontsikul oma), enne kui lasti peale konserveerimis löga, võis ükskõik millist keredetaili kasutada habemeajamisel peeglina. Värv meenutas natuke musta kroomi, võrreldes tava Volga mustaga oli hoopis teist nägu.
Läks vist OT kätte, vabandust.
Eriautod, millede hulka kuulusid ka julgete poiste omad, läksid konveierilt otse eriosakonda, kus paigaldati spets aparatuur. (neid autosid kasutasid ka paljud teised ägedad sellid peale julgete poiste) Seal käis töö kinniste uste taga ja minu külalise propuskiga ei kannatanud sinna ligigi minna. Osad neist sõideti ka tehase gontsikute poolt sisse 500 km.
Tsaikasid tehti konveieril vist ainult ühel aastal ja seda ainult 14 mudelit. Peale aastast tootmist võeti konveier lahti ja seadmed hävitati. Samuti kui ka viinamarjaistandused lõuna osariikides. Sinnamaani pandi neid kokku sõiduauto konveieri teisel korrusel tavalistel tõstukitel. Millegipärast tundub, et värviti neid ikka nitro värviga aga vanduda ei julge. Kui Tsaika oli saanud sissesõidu, komplekteeritud õigete välisosade ja istmetega (sissesõidu ajal oli sees ainult juhiiste ja see oli igal gontsikul oma), enne kui lasti peale konserveerimis löga, võis ükskõik millist keredetaili kasutada habemeajamisel peeglina. Värv meenutas natuke musta kroomi, võrreldes tava Volga mustaga oli hoopis teist nägu.
Läks vist OT kätte, vabandust.
Ära vägista, võta suurm haamer!