03-10-2016, 23:37 PM
(03-10-2016, 22:39 PM)Janka Kirjutas: Teadjad targad teoreetikud olla välja arvutanud, et kui veoautoga sirgel teel sõites mõjub mõlema esiratta kaudu roolirõngale koormus iks, siis järsult tühjenenud esirehviga hakkab töötama koormus iks korda kaks ning kui nüüd veel pidurit kah tallata, on see iks korda kaks korda kaks. Kui roolivõimendit pole, on kindel perse majas ka paljalt koormusega iks korda kaks (gaz 53, zil 157 näiteks).
Kinnitan: kaasiku pauguga läinud esirehvi kiskumist tuli roolil kahe käega vastu murda, et teele ära mahtuda. Oleks kurvis läinud, siis ilmselt poleks toona osanudki õigesti võideldagi...
Pidurit polnud vajutada mahtigi. Ega ausalt öeldes vajadustki - aeglustas ikka mehemoodi.
Igas nõukaaegses õpikus rõhutatakse, et pidurdada võib alles siis, kui auto suund kontrolli all ja siis ka ettevaatlikult.