07-04-2004, 17:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2004, 18:02 PM ja muutjaks oli North.)
Eks nii palju kui inimesi nii palju ka arvamusi.
Ise töötan väikefirmas. Firmaauto on samuti MB W124 aastast `92 ning kui ilusti ära pesta ja läikima nühkida, siis esindus auto missugune. Mina pean esindusauto (ja ka muidu auto) puhul tähtsaks kena väljanägemist, vastupidavust ja hinnataset.
Klientide juurde sõites on nii, et maarajoonides vaadatakse rohkem \"Ooo must mersu vist kõvad mehed\", linnas pole ka üleoleku pilkude osaliseks saanud kui pargid tuttuue sõiduki kõrvale. MB-ga olen ka paari noorpaari vedanud.
Kokkuvõtteks: esindusauto peab olema alati korras (kere, mootor) ning seest-väljast puhas.
Isiklikult arvan, et esindusauto peaks olema nelja uksega sedaan või väikebuss.
Ise töötan väikefirmas. Firmaauto on samuti MB W124 aastast `92 ning kui ilusti ära pesta ja läikima nühkida, siis esindus auto missugune. Mina pean esindusauto (ja ka muidu auto) puhul tähtsaks kena väljanägemist, vastupidavust ja hinnataset.
Klientide juurde sõites on nii, et maarajoonides vaadatakse rohkem \"Ooo must mersu vist kõvad mehed\", linnas pole ka üleoleku pilkude osaliseks saanud kui pargid tuttuue sõiduki kõrvale. MB-ga olen ka paari noorpaari vedanud.
Kokkuvõtteks: esindusauto peab olema alati korras (kere, mootor) ning seest-väljast puhas.
Isiklikult arvan, et esindusauto peaks olema nelja uksega sedaan või väikebuss.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai