05-10-2016, 13:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2016, 14:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sirp vahele ja vasaraga peale.
Aga tõsiselt: kui keeruline saab olla tõukurvarrastega mootoril klapivahede reguleerimine? Keerad vändast klapi kinni ja pistad kaliibri vahele. Kui loperdab, keerad kruvi peale. Kui ei mahu vahele, keerad maha. Niiviisi jalutadki mööda klaverit ühest otsast teiseni. Ära siis unusta enne kruvimist kontramutrit lõdvendamast ja pärast jälle pingutamast.

Aga tõsiselt: kui keeruline saab olla tõukurvarrastega mootoril klapivahede reguleerimine? Keerad vändast klapi kinni ja pistad kaliibri vahele. Kui loperdab, keerad kruvi peale. Kui ei mahu vahele, keerad maha. Niiviisi jalutadki mööda klaverit ühest otsast teiseni. Ära siis unusta enne kruvimist kontramutrit lõdvendamast ja pärast jälle pingutamast.