08-10-2016, 23:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2016, 23:33 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Suur tänud vastamast.
Eraldi tänan kaasfoorumlast Talupoeg taluja-t kiire töö eest. Päev peale telefoni vestlust oli pakk siduriketastega juba kohal.
Väikene projekt ehk MTZ motoploki päästmine on edukalt lõpule jõudnud.
MTZ 08 kui nüüd täpne olla. 08 tuleneb sellest, et tehasest veeres see motoplokk välja Briggs&Strattoni 8 HP mootoriga.
Halbade asjade kokkulangemise tulemusena kukkus puu õnnetult vana mootori peale ning lõhkus karburaatori,sisselaske kollektori jms.
Jõudsime omanikuga järeldusele , et paneme uue mootori. Õnneks oli Subaru tootevalikus olemas 9HP mootor, mille väntvõll ja kinnitus flants istub 1:1-le . Isegi tollmõõdus poldid sobisid .
Mingit vaheflantsi või siduritrumlit polnud vaja vahetada. See on vist UD1 mootori teema rohkem. Siin kohal võiksid spetsialistid kommenteerida. Minu jaoks motoplokid harv nähtus.
Tegin ka õlivahetuse käigukastis. 3 kohast lasin välja . Sisse läks mootoriõli Gulf 10w40 3,5L . Mingit anomaaliat mootoriõliga ei täheldanud. Sidur toimis ka ideaalselt. 1-2 minutit soojendamist on normaalne ma arvan. Vedelemat õli ma usun, et pole mõtekam sisse panna. Mingit mootoratta õli kus spets lisandid sees märgsiduri jaoks oleks ka ilmselge overkill . Esiteks hind ja teiseks ärme unusta mis aastast tehnika ikkagi on.
Paar pilti ka lõpptulemusest. Vähemalt seekord jäi vanaraua hunt tühja kõhuga!
Eraldi tänan kaasfoorumlast Talupoeg taluja-t kiire töö eest. Päev peale telefoni vestlust oli pakk siduriketastega juba kohal.
Väikene projekt ehk MTZ motoploki päästmine on edukalt lõpule jõudnud.
MTZ 08 kui nüüd täpne olla. 08 tuleneb sellest, et tehasest veeres see motoplokk välja Briggs&Strattoni 8 HP mootoriga.
Halbade asjade kokkulangemise tulemusena kukkus puu õnnetult vana mootori peale ning lõhkus karburaatori,sisselaske kollektori jms.
Jõudsime omanikuga järeldusele , et paneme uue mootori. Õnneks oli Subaru tootevalikus olemas 9HP mootor, mille väntvõll ja kinnitus flants istub 1:1-le . Isegi tollmõõdus poldid sobisid .
Mingit vaheflantsi või siduritrumlit polnud vaja vahetada. See on vist UD1 mootori teema rohkem. Siin kohal võiksid spetsialistid kommenteerida. Minu jaoks motoplokid harv nähtus.
Tegin ka õlivahetuse käigukastis. 3 kohast lasin välja . Sisse läks mootoriõli Gulf 10w40 3,5L . Mingit anomaaliat mootoriõliga ei täheldanud. Sidur toimis ka ideaalselt. 1-2 minutit soojendamist on normaalne ma arvan. Vedelemat õli ma usun, et pole mõtekam sisse panna. Mingit mootoratta õli kus spets lisandid sees märgsiduri jaoks oleks ka ilmselge overkill . Esiteks hind ja teiseks ärme unusta mis aastast tehnika ikkagi on.
Paar pilti ka lõpptulemusest. Vähemalt seekord jäi vanaraua hunt tühja kõhuga!
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed