15-10-2016, 23:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2016, 23:48 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Hing ei andnud rahu ja pidin leidma põhjuse, miks tuli mootorisse ei tahtnud minna.
Võtsin ette siis need silindri seinale kinnituvad katted (mis suunavad kütust kolvi peale).
Lahti võttes selgus, et sealt peabki läbi laskma, sest vanad tihendid olid n.ö. topelt pandud ning polte ei saanud tugevalt pingutada.
Üleval siis geneka polt M7 ~75mm, mida BaltiPolt ei suuda müüa
Sai korralikult puhastatud, tehtud uued tihendid, keermed puhastatud ja keermepuuriga ülekäidud. Asi läks tummiselt kokku, hing rahul, et nüüd ei tohiks olla ühtegi takistust.
K58 raamile siis M103 mootor peale kruvitud, geneka ankru polt ümbertõstetud, kontrollitud sädet - no ilus oli, süüde 4mm enne ÜSS. aga.... tuld ei tulnud.
Küünal maha - märg
Seega nüüd on ainult süüte seadmise küsimus ja leidsin ka selle koha.
Mootor töötab
ja peaaegu ilusti, seda probinat tuleb väga harva, läheb ilusti pöördesse aga mitte väga kiiresti. Mootori töös on silindrist kosta ikka seda kõrge heliga kõrinat... kas tõesti siis see kepsupuks loksub liiga palju...
Seega timmimist veel on aga nüüd on siis kaks mootorit, mis on sõidukorras.
Homme ehk saab ka väikse video töötavast mootorist.
Võtsin ette siis need silindri seinale kinnituvad katted (mis suunavad kütust kolvi peale).
Lahti võttes selgus, et sealt peabki läbi laskma, sest vanad tihendid olid n.ö. topelt pandud ning polte ei saanud tugevalt pingutada.
Üleval siis geneka polt M7 ~75mm, mida BaltiPolt ei suuda müüa

Sai korralikult puhastatud, tehtud uued tihendid, keermed puhastatud ja keermepuuriga ülekäidud. Asi läks tummiselt kokku, hing rahul, et nüüd ei tohiks olla ühtegi takistust.
K58 raamile siis M103 mootor peale kruvitud, geneka ankru polt ümbertõstetud, kontrollitud sädet - no ilus oli, süüde 4mm enne ÜSS. aga.... tuld ei tulnud.
Küünal maha - märg

Seega nüüd on ainult süüte seadmise küsimus ja leidsin ka selle koha.
Mootor töötab

Seega timmimist veel on aga nüüd on siis kaks mootorit, mis on sõidukorras.
Homme ehk saab ka väikse video töötavast mootorist.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913