Jumz 6KL 88a
#13

Tegu võiks olla kaitseklapiga, mis laseb õli ühest silindrist teise kui näiteks jagaja kang järsult lahti lasta ja mast inertsiga edasi liigub.
Ilma võib sel juhul keti puruks tõmmata näiteks.
Keti pingutamiseks on jala silindrist voolik läbi tagasilöögiklapi, mis laseb jala liigutamisel õli pöördesilindrisse, kuid sealt tagasi mitte.
Seega jala tõstmisel toimub keti pingutamine eeldusel, et mast pole lõpuni keeratud või kopp maas.
Keti saab pingule ka lihtsalt masti paremale ja vasakule lõpuni keerates.
Pöördesilindrite vabad avad peab kindlasti kuhugi tagasivoolu ühendama et sealt tolmu ja liiva sisse ei tõmbaks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 03-10-2016, 13:38 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: zidmootor - 03-10-2016, 15:17 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 03-10-2016, 22:56 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: aavu - 03-10-2016, 16:19 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 13-10-2016, 23:02 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: tcumen - 15-10-2016, 19:13 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: Marko - 15-10-2016, 22:27 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: huvi5 - 14-10-2016, 07:03 AM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: Envir - 14-10-2016, 11:36 AM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 14-10-2016, 12:37 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: saarrand - 14-10-2016, 12:56 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 16-10-2016, 11:46 AM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: 2715 - 16-10-2016, 19:35 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: raudbetoon - 26-10-2016, 21:54 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 28-10-2016, 16:09 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: mlsluik - 28-10-2016, 16:56 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 28-10-2016, 20:08 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: MarkoN - 17-11-2016, 19:50 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: kostean - 18-11-2016, 13:21 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: MarkoN - 18-11-2016, 17:40 PM
RE: Jumz 6KL 88a - Autor: JUMZEO - 18-11-2016, 17:57 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne