21-10-2016, 01:09 AM
(11-11-2015, 20:28 PM)Veskioja Kirjutas:Mind paneb imestama kui hõre see sapika mootori ruum on, moto ja kere vahel ei ole neil mingit tihendit.(11-11-2015, 16:05 PM)olevtoom Kirjutas:(11-11-2015, 15:08 PM)Ööbik Kirjutas: muidu kuulnud suht õudsaid jutte vanamehe sõnutsi oli jabur
venelasel tulid mootorid tehasest nii nagu parasjagu juhtus, tõenäoliselt sõltus kvaliteet palju palgapäeva ja/või riigipühade ajalisest kaugusest.
Ütleks, suht pommikindel kone,sai sellisega vuratud hulk aastaid.Ainuke vbl.mis häiris just see jahutus,suvel kuuma ilmaga,keis ikka puuklots taha kapote vahele ja talviti see hull ahi küttis nii.et sula või ä,õnneks käisid aknad lahti
Takka järgi on naljakas mõelda,milliste rehvidega sai sõidetud aasta läbi,oli siis talvel kiilakas,või soojal ajal kruusane,vahet polnud.Kiilakaga mudugi oli ka kiirus suht olematu,vahest tuli ka autu keset teed lihtsalt otseks lükata sõidu suunda Mulle see käula sobis,väga mahukas,just jalgade ruumi osas
Omades 150Hj õhkjahutusega motot pagassis, ütleb minu kogemus, et see ruum peaks olema piisavalt tihendatud, et tekiks alarõhk moto ruumis siis imeb õhku nagu tolmuimeja, muidu jahvatab ventikas ju tühja. A ega seda lennukit tuuletunnelis ei testitud ka.
Nendele lekkivatele õlitorudele pannakse Viton rõngad tänapäeval ja need on põhimõtteliselt igavesed.