10-04-2004, 18:44 PM
\"Eberhard\" andis sulle ju head nõu: otsi kirjandust ja tee auto omale selgeks. Loo tutvusi teiste 401 omanikega, käi Kurtnas ja küsi ASJALIKKE küsimusi foorumis.
Ära kohe mutrivõtmete ja haamriga auto kallale karga. Uuri ja vaata niisama. Sageli on esimene taastamistuhin kiire kaduma, kui mõistetakse, et auto restaureerimine võtab megapalju aega, raha ja tahtmist. Niiviisi tekivadki poolikud projektid mida keegi ei taha.
Alusta näiteks oma auto seisukorra hindamisega. Vaata mis jupid on originaalid ja mis mitte ning siis püüa õiged jupid kuskilt saada. Tegevust küll ju.
Valts@omab 1950 M400 ja tahab ka tulevikus auto taastada, kuid kuna oma rahakoti peal veel ei ela ja aega kah just üle pole siis samuti otsib M400 originaalseid juppe ja tõsise taastamisega tegeleb tulevikus. Siis ja kogemusi ja teadmisi rohkem
Ära kohe mutrivõtmete ja haamriga auto kallale karga. Uuri ja vaata niisama. Sageli on esimene taastamistuhin kiire kaduma, kui mõistetakse, et auto restaureerimine võtab megapalju aega, raha ja tahtmist. Niiviisi tekivadki poolikud projektid mida keegi ei taha.
Alusta näiteks oma auto seisukorra hindamisega. Vaata mis jupid on originaalid ja mis mitte ning siis püüa õiged jupid kuskilt saada. Tegevust küll ju.
Valts@omab 1950 M400 ja tahab ka tulevikus auto taastada, kuid kuna oma rahakoti peal veel ei ela ja aega kah just üle pole siis samuti otsib M400 originaalseid juppe ja tõsise taastamisega tegeleb tulevikus. Siis ja kogemusi ja teadmisi rohkem
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon