30-10-2016, 18:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2016, 18:25 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Raporteerin pidulikult, et TÜV puhaste paberitega selja taga, Zafira käivitub poolest pöördest ja nurrub nagu täissöönud kõuts.
Üllatusena(meeldiva) tuli, et kütusekulu on kompuutri andmetel väiksem kui enne remonti. Tean et neid numbreid ei tasu väga südamesse võtta, aga linna vahel oli hetkekulu enne üle viie liitri, nüüd alla.
Mingi vahe võis tulla ka õhufiltri vahetusest, saab teine nüüd vabamalt hingata. Vahetatud said ka geneka rihm koos rullikutega ja geneka harjad. Sisselaske kolle võtsin maha ja rookisin puhtaks. EGR süsteem tekitab sinna ikka rõveda kihi, mida annab maha kraapida.
Elektrilise kütusepumba jätsin peale kuid ühendamata. Vegeteerib seal niisama. Kui kütusesüsteemis midagi teha vaja, siis pärast õhutada on sellega väga hea.
Tänan kõiki kaasfoorumlasi nõuannete ja kaasaelamise eest!
Üllatusena(meeldiva) tuli, et kütusekulu on kompuutri andmetel väiksem kui enne remonti. Tean et neid numbreid ei tasu väga südamesse võtta, aga linna vahel oli hetkekulu enne üle viie liitri, nüüd alla.
Mingi vahe võis tulla ka õhufiltri vahetusest, saab teine nüüd vabamalt hingata. Vahetatud said ka geneka rihm koos rullikutega ja geneka harjad. Sisselaske kolle võtsin maha ja rookisin puhtaks. EGR süsteem tekitab sinna ikka rõveda kihi, mida annab maha kraapida.
Elektrilise kütusepumba jätsin peale kuid ühendamata. Vegeteerib seal niisama. Kui kütusesüsteemis midagi teha vaja, siis pärast õhutada on sellega väga hea.
Tänan kõiki kaasfoorumlasi nõuannete ja kaasaelamise eest!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.