02-11-2016, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2016, 12:18 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(02-11-2016, 11:46 AM)hulgus Kirjutas: No ma ka ei tea, miks peaks kahed rattad olema, kui rehvivahetus ei maksa ju suurt midagi (24-50€ autojagu), aastane ls. mõnel autol kisub meeletu 900km-ni (talverallile ja tagasi) ja autosid (tänavakõlbulikke) on õues ainult 6tk... Kogu autopark oleks siis paarsada € 2x aastas?6 masina puhul annab juba hooajasõidukite kontseptsiooni viljeleda. Ma nt viljelen - on talvine nelikvedu ja suvised vaegveolised. Kui ilm libedaks läheb, tekib nelikveole kindlustus ja laetud aku ning see asub teenistusse - talverehv on tal ju permanentselt all
...
Minu autopark käib rehvipostis siis, kui uusi vaja (kord 5 aasta jooksul auto kohta), ehk katki lähevad, aga seda harva.
edit:
...ja siiski ka vastused (retoorilisele ) pisirehvide ja velgede saadavuse küsimusele:
- IceContact ja HP7 on ju "korralikud rehvid"? Väike mõõt on väga odavalt jaekaubanduses saadaval: http://www.rehvitakso.ee/s%C3%B5iduauto/...185_65_14/-
- kui pruugitud plekk- või valuvelg sobib ja eelnev Opeli all veeremine velge ebasobivaks ei muuda, siis calibraclub.ee ja vectraclub.net (...ja vast ka Baierlaste analoogid) foorumite veljenurgad mahutavad pakutava vaevalt ära Minulgi kusagil seal üks hõige - sisaldas vist jooksu jagu plekijuttu ning paari-kolme GM kirjadega valuveljejooksu jutu.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"