02-11-2016, 15:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2016, 15:32 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(02-11-2016, 15:02 PM)samodelkin Kirjutas: Mulle tuleb ikka meelde „vana hea aeg“, kui rehve ei olnud saada. Mingit suve-, või talverehvi polnudki veel olemas. See uuema aja leiutis.
...
Kõik sõidud said sõidetud ja kraavid polnudki autosid täis. Olid ajad.
Jup ja kurblooline selle juures on, et me olime siis päris algajad autojuhid, me suisa õppisime "selliste" autodega sõitma. 89 oli Digit-nimelisel autokoolil just täpselt selline 011, kus all absoluutsed "leninid", talv oli lumerohke ja nii me siis kaasaga eksamisõite tegime Sellele eelnes muidugi Kadrioru vahel lumehangede vahel sõitmine... eksamisõit oli 14.12.89 ja selleks ajaks oli kuu aega paks lumi maas ja teehooldus nii linnas kui maanteedel põhimõtteliselt null. Midagi natuke sahati, midagi koguti ja veeti aga see oli olematu praegusega (kus täna on juba Sihi uulits KAHE sahaga üle lükatud!!!)
Esimesed naastrehvid tekkisid meile talveks 92/93 koos Saabiga, sinnamaani ehk siis kolm-ja-pool talve, sai Mosse ja MI-16 rehvidega sõidetud. OK, siis oli rehvides kautšukki ja need pidasid oluliselt paremini, kui tänane plastmassist odav suverehv aga kindlasti polnud nende pidamine võrreldav kasvõi sellesinase kulunud lamelliga! Lihtsalt füüsiliselt ei saa pehme kummiseguga kuid täiesti sile ja ülipeenikeste vagudega muster parem olla. Sellised olid siis meite noorusaja talverehvid
Sellise mustriga Kohtla-Nõmme Autokummide Taastustehase prottidega võis aga juba lumerada sõitma minna - need pidasid ka päriselt