02-11-2016, 16:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2016, 17:15 PM ja muutjaks oli stihl.)
(02-11-2016, 16:04 PM)aeroplano Kirjutas: a MIKS mitte? Mina olen õnneks vana kooli mees, oskan ratast vahetada, piduriklotsi vahetada, õli vahetada ja veel üht teist vahetada, mõne asja suudan ka parandada, mille insenerid on ära vussinud
Aga lihtsalt mugavuse pärast. Kui hakkab lund sadama, panen talverattad alla, lumi sulab ära, panen suverattad alla. Juulikuus viin talvekad tasakaalustusse ja veebruaris sõidutan suvekad rehvikoja pinki. Ja mingisuguses sabas ei moluta kunagi.
Aga paljudel jah...
Kohtumispaika ei tohi muuta
Noh, kui päris aus olla, siis mul kahel saanil on MS-id all, mille mustrit ma enamvähem ikka jälgin ja kolmandal on samuti talverattad velgedel.
Ja paar ratast ole elus ka vahetanud. (mõni ka õnnestunult, kui momentvõtme asukoht kohe tuvastatav on...)
Aga selle kiunumisega pidasin silmas just neid vendi, kes paisupaagi silmini klaasipesu täis valavad ja siis tulevad teenindusse kurtma, et, krt, mul esiklaasi pesur ei tööta, kas saate midagi teha...
Sa ei usu, aga neid on ja päevast päeva üha rohkem.
Selle rehvi maha-peale panemisest.
Umbes 15a tagasi küsisin Nokiani tehasemeestelt, et mitu korda teie rehvi siis kannatab maha-peale monteerida, enne kui pekki läheb. (kuna kunded küsisid sama asja minult)
Vastus oli, et nende Corghi`dega nagu teil on, umbes 100 korda.
Vianori eelkäijal olid siis Corghis eritellimusena teha lastud suure platega pingid, mis a`la 20 tolli väljast haarasid; (täna on need muidugi titepiss...), aga sommid olid neid tallinnas vahtimas käinud.
Sesmõttes ära võta isiklikult, aga osadel vedadel oleks tõesti parem, kui nad oma kohtumispaika ei muudaks...
P.S. Aga seda ära küll endale ette kujuta, et insererid midagi ära vussiksid. Seda teeb ikka raamatupidamine....
.