Moskwitš408-1968a
#15

Enne pühi sai veel esiosa keevitus lõpetatud (sillatala, poolraam ja ühel kiigel ka paar kohta). Nii et praeguseks hetkeks on selle auto keevitustööd lõppenud. Paneb siis esiosa veel kokku, (vahetasin ka mõned kiigepuksid ära), ja siis saab hakata plekke seestpoolt töötlema.
Mõtlesin ka veidi ümber selle, et taastan ta täisoriginaalis. Kuna töö käigus tekkis pidevalt küsimus, et mis temaga pärast peale hakata? Et masin ju tegelikult ikka päris originaal pole, tehtud on teda ju kõvasti nii et tegelikult jääb seda ikka näha, et : esialgu on siis plaan selline, et muudatused tulevad vedrustuses ja tagasillas. Tagasild sai juba uue moskwitsi oma alla (st. rattad tulevad umbes 4cm kummaltki poolt rohkem välja, ja veidi madalam ka, ka esiosa laseks palju madalamaks. Ja siis ka laiemad veljed ja madalamadkummid. Esialgu siis selline mõte, eks paistab kuda asi tegelikult kujuneb.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskwitš408-1968a - Autor: saekas - 15-02-2004, 20:14 PM
[Sõnumit pole] - Autor: mossepower - 17-02-2004, 00:17 AM
[Sõnumit pole] - Autor: saekas - 17-02-2004, 10:37 AM
pakuks sulle lisavidinaid - Autor: JB - 17-02-2004, 13:49 PM
[Sõnumit pole] - Autor: saekas - 23-02-2004, 20:41 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Martti - 29-02-2004, 00:21 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Martti - 29-02-2004, 00:25 AM
[Sõnumit pole] - Autor: pppp - 29-02-2004, 13:11 PM
[Sõnumit pole] - Autor: saekas - 29-02-2004, 21:09 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne