06-11-2016, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2016, 12:58 PM ja muutjaks oli oltsberg.)
(03-11-2016, 19:49 PM)a rgo1974 Kirjutas:Assa raks! Võhik jäi oma targutamisega haledalt vahele(03-11-2016, 14:07 PM)oltsberg Kirjutas: Minu skepsist on toitnud juba kirjandusega tutvumine, noh, on sellise naljaka ehitusega agregaat... Ja kui siitsamast teemast eestpoolt lugeda, milliste kummaliste probleemidega inimesed rinda pistavad... Või võtame teistpidi: kui see mootor nii megahea on, siis miks ta ei ole ülemaailmselt levinud, miks kapitalistid teda oma seadmetel ei kasuta?Kapitalist selle mootori välja mõtleski!

Igatahes - argo1974, suur tänu informatiivse ja suisa teadusliku postituse eest!
See õlijutt võiks kõiki omanikke mõtlema panna. Vaevalt, et mõni teetsett sünnist saadik korraliku õliga töötanud on. Ja eks külamehed kasutavad tänagi harjumusest "vanu häid" idamaiseid õlisid. Klassikalise õlitussüsteemi puhul on konservatiivsus ka õigustatud, sest kaasaegne õli võib sõna otseses mõttes pasa lahti võtta ja kurvalt lõppeda. Teetseti puhul peaks aga üleminek valutu olema. Miks siis mitte masinat rõõmustada?
Ja kes siin ikka selle mootori kallal sõimleb, probleeme konstateeritakse. Aga siiski küsimus.
(03-11-2016, 19:49 PM)argo1974 Kirjutas: ... Sest kui TZ kokku jookseb...Kas sellesse peab suhtuma kui normaalsesse nähtusse?
Mina ka nüüd just suisa vaenulikult ei suhtu, lihtsalt mõned küsimärgid. Ok, silindri puurimine ja remontkolviga klapitamine pole suur vägitükk. Aga minu veendumust mööda kuulub kapitaalimisnäidendi tegelaste hulka ka Voldemar Vänt ehk Vända Volli. Klassikalisel konstruktsioonil asi lihtne: lihvitakse kaelad (ühepütasel vaid üks) ja pannakse remontsaaled. Kepsu ülemise otsa praavitamine pole kah midagi keerulist. Aga mida tehakse originaaliga? Saan aru, et rulle saab vahetada. Aga mingil hetkel peaks ka ülejäänu ammenduma. Millised on siin remondivõimalused, või aitab vaid uus Voldemar?
Pulli pärast uurisin ka Kubotade kohta. D 722 (kolmepütane vesijahutusega) on uuest peast samas hinnaklassis ühepütase Hatziga. Tõsi, natuke mittekomplektne, aga see on kergesti korvatav. (Räägime ikka uutest ka, ehk mõjuvad inspireerivalt - kust leida raha või alternatiivseid lahendusi). Remondi korral muidugi pulki kolm korda rohkem, remontmõõdud olemas. Olemuselt paistab olevat üsna lihtne elementaarmootor. Vesijahutus tagab sõbralikuma temperatuurirežiimi ja vähem lärmi, külmaga saab plokisoojendust kasutada ja ka edukalt kabinetti kütta, mis küll antud kontekstis aktuaalne ei ole


Sagedamini vajatavad jupid - filtrid, hõõgküünlad, pihustiotsad aga ka starter ja gene - saadaval sõiduauto juppidega kauplejate käest. Põhimõtteliselt hiirekliki kaugusel ega maksa teab-mis varandust.
Ärge palun kõvasti lööge! Mina ei ole veel teetsetti koju tarinud, lihtsalt zajoobipõhiselt kõvatan, unistan Katist ja taon vaikselt pihku
