11-11-2016, 08:39 AM
Sellel autol jah jääb kindlasti talasild. Põhjus lihtne. Pole plaanis tast mingit tänavapüssi ehitada. Ehk sõltumatul tagasillal pole lihtsalt mõtet. See juhtub teise, sinist värvi projektiga kunagi kauges tulevikus. Kui teha sõltumatu tagasild peaks ka esisilla üle vaatama. Asendama näiteks roolikarbi latiga jne. See aga tähendaks minu väärastunud mõtlemise juures juba ka paraja pangega hobujõude,et kogu seda nalja täie raha eest nautida. Ehk ehituse eelarve on x??
Sinna plaanis korralikult korda tehtud 4age milles natuke paremad jupid. Juhib seda siis pritsung või karpad.
Tagasilla vahetus on vajalik vaid selleks,et originaal sild on õnnetus kuubis ja ei võimalda ka mõlema ratta võrdõiguslikku libisemisevastast seadet.
Laiusega saab natuke mängida kuna külge tulevad ka TE37 tiivalaiendid.
Aga tänud mõõtude tabeli eest.
Tea kas nende asconate ja kaatedite tagasillale lukkusid ka leidub? Või on need ainult hirmsa raha eest soetatavad.
Sinna plaanis korralikult korda tehtud 4age milles natuke paremad jupid. Juhib seda siis pritsung või karpad.
Tagasilla vahetus on vajalik vaid selleks,et originaal sild on õnnetus kuubis ja ei võimalda ka mõlema ratta võrdõiguslikku libisemisevastast seadet.
Laiusega saab natuke mängida kuna külge tulevad ka TE37 tiivalaiendid.
Aga tänud mõõtude tabeli eest.
Tea kas nende asconate ja kaatedite tagasillale lukkusid ka leidub? Või on need ainult hirmsa raha eest soetatavad.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071