12-11-2016, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2016, 01:23 AM ja muutjaks oli Gravity.)
Oeh. Tänapäeval korralikud tootjad näiteks SKF(ise pidevalt kasutan) lähtuvad sellest kaasaegsest loogikast, et kinnised laagrid on eluaegse määrdega varustatud.
Mingit täiendavat määrimist pole ette nähtud. Kui määre on ära kulunud siis aeg uus laager sisse lükata.
Üleliigne määre ei anna eelist. Lihtsalt kuumeneb rohkem ja lõpus jookseb tihendi vahelt välja. 2RS tüüpi suht õnne asi kuidas sa tihendi tervelt kätte ja tagasi saad.
Läänes on tööjõud lihtsalt liiga kallis, et tegeleda mingi aretamisega. Samuti koos määrdega kulub laager ise ja tihendid.
Rula inimestel on alati mingi teema veeremisega. Määrde mõte on tagada laagrile eluiga ning tihendi mõte kaitsta laagrit. Paratamatult mõlemad asjad annavad veidi takistust. Määre läheb vedelamaks st hakkab vähem takistust omama kui soojeneb. Seetõttu näpu vahel pole õige määrata kui kergesti veereb.
Alati võid ju osta Z tähisega laagri, määrde välja pesta ning tilga vedelat õli panna ning peale igat sõitu neid puhastada. Kui viitsid
Mingit täiendavat määrimist pole ette nähtud. Kui määre on ära kulunud siis aeg uus laager sisse lükata.
Üleliigne määre ei anna eelist. Lihtsalt kuumeneb rohkem ja lõpus jookseb tihendi vahelt välja. 2RS tüüpi suht õnne asi kuidas sa tihendi tervelt kätte ja tagasi saad.
Läänes on tööjõud lihtsalt liiga kallis, et tegeleda mingi aretamisega. Samuti koos määrdega kulub laager ise ja tihendid.
Rula inimestel on alati mingi teema veeremisega. Määrde mõte on tagada laagrile eluiga ning tihendi mõte kaitsta laagrit. Paratamatult mõlemad asjad annavad veidi takistust. Määre läheb vedelamaks st hakkab vähem takistust omama kui soojeneb. Seetõttu näpu vahel pole õige määrata kui kergesti veereb.
Alati võid ju osta Z tähisega laagri, määrde välja pesta ning tilga vedelat õli panna ning peale igat sõitu neid puhastada. Kui viitsid
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed