17-11-2016, 01:20 AM
Tänan veelkord, argo1974!
Originaal sobib siis neile, kellel on sügavaid teadmisi, oskusi ja pühendumust asjaga tegelda. Mina nende hulka ei kuulu
Ja pealegi läheb leiutuslik moment kaduma. Kui eesmärk pole mitte must vaid "hall" number, siis miks mitte leiutada.
Kaevasin veel Kubotade kohta. Ksf! maniakk on ikka parajalt hullu püssiga maha saanud
Ma natuke muretsen ülekande pärast. Ja kolmas kord provotseerin: pilte, pilte, pilte
Kõik Kubotad ei tööta sugugi lennukipööretega, nagu kusagilt netist leitud tabelist silma võib jääda. On ka madalamate pööretega versioone, sõltuvalt sellest, millise konkreetse otstarbe jaoks antud mootor toodeti. Ja muid nüansse on ka: karteripõhja kuju, õlivarda asukoht, gene, väljalaskekollektor jne.
Kõikse perspektiivikam tundub vist leida poolkõva Hatz. Sellega seonduvalt ksf! Gravity´le mõned küsimused. (Ma võin tunduda parajalt tüütuna, aga paaril korral on minupoolne info kangutamine ka tehinguga lõppenud) Leidsin sellise lehe
Kuidas Sinu firmas hinnatase on? Kirvemeetodil arvutades tuleb lingitud lehelt leitud numbrid jagada 4ga.
Ja tehnilised nüansid ka. Tootja lehelt pätsatud pilt hoorattast:
See küll 1D42, aga välimine poldiring sama nagu suurematel:
Suurtel hooratas lihtsalt ise veidi suurem. Aga... Kuskilt on meeles, et originaalsiduri ketas 200mm, seega üks tubli sõiduauto sidur. Korv on mõistagi veelgi suurem. Kuidas korv hoorattaga klapitada?
Pumbavärk ka. Tootja lehelt näha, et olemas originaalpumbad. Kuidas võiks istuda mõni teine pump?
Ok, jätan selle teema nii siinses foorumis kui ka oma elus mõneks ajaks rahule.
Originaal sobib siis neile, kellel on sügavaid teadmisi, oskusi ja pühendumust asjaga tegelda. Mina nende hulka ei kuulu

Kaevasin veel Kubotade kohta. Ksf! maniakk on ikka parajalt hullu püssiga maha saanud


Kõik Kubotad ei tööta sugugi lennukipööretega, nagu kusagilt netist leitud tabelist silma võib jääda. On ka madalamate pööretega versioone, sõltuvalt sellest, millise konkreetse otstarbe jaoks antud mootor toodeti. Ja muid nüansse on ka: karteripõhja kuju, õlivarda asukoht, gene, väljalaskekollektor jne.
Kõikse perspektiivikam tundub vist leida poolkõva Hatz. Sellega seonduvalt ksf! Gravity´le mõned küsimused. (Ma võin tunduda parajalt tüütuna, aga paaril korral on minupoolne info kangutamine ka tehinguga lõppenud) Leidsin sellise lehe
Kuidas Sinu firmas hinnatase on? Kirvemeetodil arvutades tuleb lingitud lehelt leitud numbrid jagada 4ga.
Ja tehnilised nüansid ka. Tootja lehelt pätsatud pilt hoorattast:
See küll 1D42, aga välimine poldiring sama nagu suurematel:
Suurtel hooratas lihtsalt ise veidi suurem. Aga... Kuskilt on meeles, et originaalsiduri ketas 200mm, seega üks tubli sõiduauto sidur. Korv on mõistagi veelgi suurem. Kuidas korv hoorattaga klapitada?
Pumbavärk ka. Tootja lehelt näha, et olemas originaalpumbad. Kuidas võiks istuda mõni teine pump?
Ok, jätan selle teema nii siinses foorumis kui ka oma elus mõneks ajaks rahule.