17-11-2016, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2016, 22:59 PM ja muutjaks oli MarkoN.)
Kas oled oma pööramis probleemi korda saanud? :
Ma ei saa aru, kuidas selline ühendus üldse toimib. Nagu pudru ja kapsad see ühendus. :
Kas kett lõdvaks ei lähe? Sinu ühendus toimib keti venitamis põhimõttel.
See jupp, mis sul pildil tuleks ühendada ikka nende otste vahel, mis on silindri mootori poolsete otstes sees pool. Masti pööramis silindrid survestatakse ikka mõlemalt poolt silindrit . Tagumine jagaja( kangi lülitus parem vasak) surve otsad tuleb ühendada silindri mootori poolsetel välimistele otstele. Ja et kett pingule läheks, tuleb anda surve tagumise jagaja sisend survelt silindri varre poolsetele otstele. Silindri varre poolsete ühenduste vahele tuleb panna kolmik ja see ülejäänud ots tuleb siis ühendada tagumise jagaja surve toru(see mis tuleb esimese jagaja pealt) külge, et kett pingule suruda. Silindri varre poolsetel otsetel on pidevalt surve peal,mootori poolsel otstel jagatakse läbi jagaja kangi surved, kas ühele poole või siis teisele poole. Et mast ühtlaselt ja rahulikult keereks ongi oluline see klapp, millest sul pilt on. Kui ümber hakkad ühendama siis puhasta silindrid seest ära. :
Või olen mina millestki valesti aru saanud? Või on siis Jumze nii erinevaid. Mul on kolme kangiga süsteem sul uuem jumz aga tööpõhimõte peaks ikka sama olema.

Ma ei saa aru, kuidas selline ühendus üldse toimib. Nagu pudru ja kapsad see ühendus. :

Kas kett lõdvaks ei lähe? Sinu ühendus toimib keti venitamis põhimõttel.
See jupp, mis sul pildil tuleks ühendada ikka nende otste vahel, mis on silindri mootori poolsete otstes sees pool. Masti pööramis silindrid survestatakse ikka mõlemalt poolt silindrit . Tagumine jagaja( kangi lülitus parem vasak) surve otsad tuleb ühendada silindri mootori poolsetel välimistele otstele. Ja et kett pingule läheks, tuleb anda surve tagumise jagaja sisend survelt silindri varre poolsetele otstele. Silindri varre poolsete ühenduste vahele tuleb panna kolmik ja see ülejäänud ots tuleb siis ühendada tagumise jagaja surve toru(see mis tuleb esimese jagaja pealt) külge, et kett pingule suruda. Silindri varre poolsetel otsetel on pidevalt surve peal,mootori poolsel otstel jagatakse läbi jagaja kangi surved, kas ühele poole või siis teisele poole. Et mast ühtlaselt ja rahulikult keereks ongi oluline see klapp, millest sul pilt on. Kui ümber hakkad ühendama siis puhasta silindrid seest ära. :

Või olen mina millestki valesti aru saanud? Või on siis Jumze nii erinevaid. Mul on kolme kangiga süsteem sul uuem jumz aga tööpõhimõte peaks ikka sama olema.