19-11-2016, 01:09 AM
Siin siis see pooltelje vahetus ka just käsil.
Uuued poritiivad, katuseraamid, siis tuli idee tuppa ruumi teha ja akud ära peita.
Nagu näha, siis sai akud kabiini alla kolitud, endise rippsüsteemi silindri asemele.
Üks paak sai uus pandud, kuna oli mingi roika poolt ära mõlgitud. Paake sai ka 2,5 senti tõstetud.
Kabiini tõstetud ei ole ja samuti on põrand originaal.
Muide katuseraam ja esimene puur on eemaldatavad.St. polditavad, et vajadusel eemaldada.
Samuti reedavad paar pilti, et mootor laiali. Sai uus sisu. kolvid. hülsid.rõngad. saaled. kaan lihvitud.
uued klapid. klapisääred.uued pihustiotsad. uue tüübi küttefilter. uued akud.
Kabiini tagasein sai ümber ehitatud olgugi, et akude arvelt ruumi juurde tuli.
Tõsiasi selgus siis kui uue põõrdalusega tooli sisse sai. jalgadel ei ole ruumi.
Seega sai tagaseina moditud ja jalgadele omad pesad tehtud
Omaette ooper oli jagaja mahutamine ja õige nurga leidmine, et mahuks suht
vähese vaevaga end ümber põõrama.
Mingil põhjusel läks piltide järjekord käest ära, aga ega see vist nii oluline olegi..
![[Pilt: DSC_0401.JPG]](https://www.upload.ee/thumb/6362109/DSC_0401.JPG)
![[Pilt: DSC03660.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362360/DSC03660.JPG)
![[Pilt: DSC03784.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362393/DSC03784.JPG)
![[Pilt: DSC03783.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362394/DSC03783.JPG)
![[Pilt: DSC03806.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362395/DSC03806.JPG)
![[Pilt: DSC_0407.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362359/DSC_0407.JPG)
![[Pilt: DSC03655.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362318/DSC03655.JPG)
![[Pilt: DSC_0404.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362317/DSC_0404.JPG)
![[Pilt: DSC_0403.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362316/DSC_0403.JPG)
![[Pilt: DSC03654.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362275/DSC03654.JPG)
![[Pilt: DSC_0408.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362274/DSC_0408.JPG)
![[Pilt: DSC_0410.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362273/DSC_0410.JPG)
![[Pilt: DSC03656.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362248/DSC03656.JPG)
![[Pilt: DSC03657.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362247/DSC03657.JPG)
![[Pilt: DSC_0405.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362246/DSC_0405.JPG)
![[Pilt: DSC03658.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362199/DSC03658.JPG)
![[Pilt: DSC03653.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362198/DSC03653.JPG)
![[Pilt: DSC_0406.JPG]](https://www.upload.ee/image/6362197/DSC_0406.JPG)
Uuued poritiivad, katuseraamid, siis tuli idee tuppa ruumi teha ja akud ära peita.
Nagu näha, siis sai akud kabiini alla kolitud, endise rippsüsteemi silindri asemele.
Üks paak sai uus pandud, kuna oli mingi roika poolt ära mõlgitud. Paake sai ka 2,5 senti tõstetud.
Kabiini tõstetud ei ole ja samuti on põrand originaal.
Muide katuseraam ja esimene puur on eemaldatavad.St. polditavad, et vajadusel eemaldada.
Samuti reedavad paar pilti, et mootor laiali. Sai uus sisu. kolvid. hülsid.rõngad. saaled. kaan lihvitud.
uued klapid. klapisääred.uued pihustiotsad. uue tüübi küttefilter. uued akud.
Kabiini tagasein sai ümber ehitatud olgugi, et akude arvelt ruumi juurde tuli.
Tõsiasi selgus siis kui uue põõrdalusega tooli sisse sai. jalgadel ei ole ruumi.
Seega sai tagaseina moditud ja jalgadele omad pesad tehtud

Omaette ooper oli jagaja mahutamine ja õige nurga leidmine, et mahuks suht
vähese vaevaga end ümber põõrama.
Mingil põhjusel läks piltide järjekord käest ära, aga ega see vist nii oluline olegi..
Otsin jumzi masti lülisi, ketti ja põõramise silindreid.