25-11-2016, 01:09 AM
(25-11-2016, 00:53 AM)linnuke Kirjutas:(25-11-2016, 00:39 AM)2715 Kirjutas: Seal start-stop-pekkis süsteemil ikka täiesti tavaline starter kasutusel.Tänud.Suts targem jälle.Aga see aku piinamine tipptundidel ju jääb.(OK.see vast eraldi teema)
Käivitus on muidugi kiirem kui tavamootoril sest kui tavamootoril peab väntvõll tegema 2 pööret enne käivitumist et saada nukaandurilt signaal mis asendis ta on siis seal jäetakse meelde mis asendis ta seisma jäi ja pm käivitub veerandi pöördega mootor.
Kui need asjad hakkasid välja tulema oli inseneridel veel mingigi töökultuur ja seisma ei jäetud tühja akuga mootorit ning ka alla 70c mootorit.
Liiklesin lühiajaliselt sellise masinaga ja kuna pidevalt oli kas külm või klaasisoojendus sees siis seisma jäi ta vast paar korda nädalas linnasõidul ja seega mõtetu asi oli.
Kindlasti tänapäevaks on insenerid selle mõtet suurendanud ja neist kahest eeldusest loobunud.
Need start stop akud pidid paremini voolu vastu võtma ja paremini seda ka välja andma, eks insenerid midagi kokku leiutanud.