01-12-2016, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2016, 20:11 PM ja muutjaks oli svenson.)
Mul endal ka ühe FL7 elektritööd päevakorral. Mootori peal on enamus peenikestel juhtmetel isolatsioon läinud ja vahetan seal kõik juhtmed välja. Järjest enam hakkab ka armatuuris õigeid tulukesi põlema ja ära kustuma 
Nii süvitsi ei ole uurinud, kus ja kuidas eelsüüte asjandus toimib. Kas tal ploki sees selliseid klassikalisi küünlaid ei ole, vaid aetaksegi õhk enne silindrisse jõudmist soojaks? Sinna on plaan jõuda kui anduritele uued kaablid veetud. Minu külmkäivitus on hetkel soru stardigaasi õhupuhastaja otsast sisse... Mingil määral see eelsüüte süsteem ka toimib, sest kui lasta tal nn. ära soojeneda siis on käivitus ka külma ilmaga lihtsam, kuid ikkagi vaevaline.

Nii süvitsi ei ole uurinud, kus ja kuidas eelsüüte asjandus toimib. Kas tal ploki sees selliseid klassikalisi küünlaid ei ole, vaid aetaksegi õhk enne silindrisse jõudmist soojaks? Sinna on plaan jõuda kui anduritele uued kaablid veetud. Minu külmkäivitus on hetkel soru stardigaasi õhupuhastaja otsast sisse... Mingil määral see eelsüüte süsteem ka toimib, sest kui lasta tal nn. ära soojeneda siis on käivitus ka külma ilmaga lihtsam, kuid ikkagi vaevaline.