09-12-2016, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2016, 20:35 PM ja muutjaks oli hulgus.)
Jätkub...
Õnneks või õnnetuseks siiski "emexiga" kaubaks ei läinud.
Starteri probleemi sai eelnevalt lahatud, piinlik tõdeda, aga "ajutine punane nupp" toimib siiani, seega... kunagi hiljem. Süüteluku põhi sai tellitud, aga tuleb vist jalgsi.
Mootori seiskumise põhjuseks oli labaselt pooleks murdunud õhutusnippel kütusefiltril. Viimane sai asendatud poldiga, sest ei olnud see esimene kord. Õhutada on parem varuväljaviigust.
Abistavad noored käed jõudsid vahepeal külge kruvida uued esituled ja vahetada ukseluku, liimida katkise õhufiltri korpuse, korrastada tagaluugi ja tagatulede juhtmestiku jm sada pisiasja. Uued tuled kokku 60+€, mis peale Toyota juppe tundub puht tasuta olema.
Samaaegselt vana kasti lammutamisega, sai veoki raami väheke kõpitsetud. Hea oleks olnud liivapritsiga lasta, aga piiratud liikumisvõime ja plastikust voolikud, juhtmed jm mudru viisid hoopis survepesurini. 170+bar-ine rõhk ja tulikuum vesi tegi päris korraliku töö. Lahtine värv ja rooste tuli robinal maha, väheke toksimist, urgitsemist ja uus pesu, pärast mida sai päris hea. See mis peale pesu, sh. mootori ja käiguosa pesu maha jäi, ei olnud enam nii ilus. Konfliktide vältimiseks pidi raami jäänused jm roppuseid maast kühvliga kokku ajama, mitu ämbritäit sai.
Relaka terasharjaga üle, 4pdl läti Antirusti, 3l krunti ja 2l pinnavärvi hiljem, võis juba peaaegu rahule jääda.
Akukasti sai originaali õnneks lammutusest, oluliselt paremas seisus kui vana. Liivapritsist käis läbi, krunt ja värv ja nagu uus.
Kasti põhi sai asenduseks pool tonni rauda, mitu relaka terasharja, ~10kg traati, 5l antirusti, liitrite kaupa krunti ja 3l pinnavärvi .
Muru hooaeg oligi juba läbi ja jorjenid närtsinud.
Kindlasti võib tekkida küsimusi raami geomeetria jms kohta. Vastus lihtne... materjali taaskasutus, aga krdi hästi sobis. originaalis oli 140x3?mm painutatud! karpraud+70x4mm nelikanttoru. Uus on 100x5mm karp.
Kasti raami värvimisest kahjuks pilte pole, aga paganama mugav on seda teha, kui võimalus raam serviti keerata
Põhjus, miks 2 porteluuki ikka küljes, on üks kinniroostetanud lukk (1 post, kaks lukku), mis siiani keeldub avanemast, kuigi juba liigub paar cm. Kui kellelgi on pakkuda, või infot saadavuse kohta, siis ootan...
Õnneks või õnnetuseks siiski "emexiga" kaubaks ei läinud.
Starteri probleemi sai eelnevalt lahatud, piinlik tõdeda, aga "ajutine punane nupp" toimib siiani, seega... kunagi hiljem. Süüteluku põhi sai tellitud, aga tuleb vist jalgsi.
Mootori seiskumise põhjuseks oli labaselt pooleks murdunud õhutusnippel kütusefiltril. Viimane sai asendatud poldiga, sest ei olnud see esimene kord. Õhutada on parem varuväljaviigust.
Abistavad noored käed jõudsid vahepeal külge kruvida uued esituled ja vahetada ukseluku, liimida katkise õhufiltri korpuse, korrastada tagaluugi ja tagatulede juhtmestiku jm sada pisiasja. Uued tuled kokku 60+€, mis peale Toyota juppe tundub puht tasuta olema.
Samaaegselt vana kasti lammutamisega, sai veoki raami väheke kõpitsetud. Hea oleks olnud liivapritsiga lasta, aga piiratud liikumisvõime ja plastikust voolikud, juhtmed jm mudru viisid hoopis survepesurini. 170+bar-ine rõhk ja tulikuum vesi tegi päris korraliku töö. Lahtine värv ja rooste tuli robinal maha, väheke toksimist, urgitsemist ja uus pesu, pärast mida sai päris hea. See mis peale pesu, sh. mootori ja käiguosa pesu maha jäi, ei olnud enam nii ilus. Konfliktide vältimiseks pidi raami jäänused jm roppuseid maast kühvliga kokku ajama, mitu ämbritäit sai.
Relaka terasharjaga üle, 4pdl läti Antirusti, 3l krunti ja 2l pinnavärvi hiljem, võis juba peaaegu rahule jääda.
Akukasti sai originaali õnneks lammutusest, oluliselt paremas seisus kui vana. Liivapritsist käis läbi, krunt ja värv ja nagu uus.
Kasti põhi sai asenduseks pool tonni rauda, mitu relaka terasharja, ~10kg traati, 5l antirusti, liitrite kaupa krunti ja 3l pinnavärvi .
Muru hooaeg oligi juba läbi ja jorjenid närtsinud.
Kindlasti võib tekkida küsimusi raami geomeetria jms kohta. Vastus lihtne... materjali taaskasutus, aga krdi hästi sobis. originaalis oli 140x3?mm painutatud! karpraud+70x4mm nelikanttoru. Uus on 100x5mm karp.
Kasti raami värvimisest kahjuks pilte pole, aga paganama mugav on seda teha, kui võimalus raam serviti keerata
Põhjus, miks 2 porteluuki ikka küljes, on üks kinniroostetanud lukk (1 post, kaks lukku), mis siiani keeldub avanemast, kuigi juba liigub paar cm. Kui kellelgi on pakkuda, või infot saadavuse kohta, siis ootan...