18-12-2016, 23:26 PM
Tundub, et fotokas jäi elama
Olen molekuleerimisega üsna kaugele jõudnud. Käigukasti kaane eemaldamisel vaatas vastu äge kissell:
Tegelikult täiesti ootuspärane, netiavarustes ennegi selliseid pilte kohanud. Põhjus konstruktsiooniveas: taevased veed leiavad ülekande lülitusmehhanismi vahelt tee korpusse. Tänapäeval on ka tehas sellest aru saanud ja kaitseplekid paigaldanud
Tuleb endal ka teha. Kuigi mina ei saa hästi aru otse kastikaanele pandud plekist
Nooled pildil näitavad huumorit Keegi on lülitusklotsikese jätnud hammasratta soonde panemata. Juba esmatutvusel oli tunda, et jõuvõtt ei lülitu konkreetse klõpsuga. Päriselt ei saa välistada tehasepraaki. Ei saanudki aru, kas keegi on seda kaant juba enne maha võtnud.
Muidu tundub küll, et mina olin esimene, kes ülekandelt süütuse võttis ja tema sisemusse tungis. Vaatamata kissellile on üldine olukord pigem hea. Laagrid lähevad nagunii vahetusse. Vaid difris oli suurepoolne lõtk, aga seda peaks reguleerimisega kõrvaldada saama.
Sidurikotta oli küll keegi juba sisse murdnud, kokku pandud hermeetikuga. Siduri metallkettad üsna roostes. Ning ise küsin, ise vastan: kettaid peab olema 6 (kataloogid näitavad), aga keegi ratsionaliseerija oli piirdunud 5ga Huumor...
Järgmine huumoripala pole küll kõige naljakam:
Lenks on kaane külge kinni keevitatud Enne, kui hukka mõista, üritan mõista. Ilmselt pole viitsitud suurt mutrit korralikult kinni keerata ja stoperdada:
Ja pealtnäha lihtsam oli probleem keevitusega lahendada.
Nüüd ei teagi, kas saab kuidagi lahti õngitseda Samas ei näe hetkel ette vajadust pööratud sarvedega töötamiseks, aga mine sa tea. Ja ega omal ajal vist peale lattniiduki seda vaja ei läinudki. Eespool viidatud lingilt näeb, et tänapäeval olemas lumesahk ja - puhur, rootorniiduk ja isegi kartulirootor.
Olen molekuleerimisega üsna kaugele jõudnud. Käigukasti kaane eemaldamisel vaatas vastu äge kissell:
Tegelikult täiesti ootuspärane, netiavarustes ennegi selliseid pilte kohanud. Põhjus konstruktsiooniveas: taevased veed leiavad ülekande lülitusmehhanismi vahelt tee korpusse. Tänapäeval on ka tehas sellest aru saanud ja kaitseplekid paigaldanud
Tuleb endal ka teha. Kuigi mina ei saa hästi aru otse kastikaanele pandud plekist
Nooled pildil näitavad huumorit Keegi on lülitusklotsikese jätnud hammasratta soonde panemata. Juba esmatutvusel oli tunda, et jõuvõtt ei lülitu konkreetse klõpsuga. Päriselt ei saa välistada tehasepraaki. Ei saanudki aru, kas keegi on seda kaant juba enne maha võtnud.
Muidu tundub küll, et mina olin esimene, kes ülekandelt süütuse võttis ja tema sisemusse tungis. Vaatamata kissellile on üldine olukord pigem hea. Laagrid lähevad nagunii vahetusse. Vaid difris oli suurepoolne lõtk, aga seda peaks reguleerimisega kõrvaldada saama.
Sidurikotta oli küll keegi juba sisse murdnud, kokku pandud hermeetikuga. Siduri metallkettad üsna roostes. Ning ise küsin, ise vastan: kettaid peab olema 6 (kataloogid näitavad), aga keegi ratsionaliseerija oli piirdunud 5ga Huumor...
Järgmine huumoripala pole küll kõige naljakam:
Lenks on kaane külge kinni keevitatud Enne, kui hukka mõista, üritan mõista. Ilmselt pole viitsitud suurt mutrit korralikult kinni keerata ja stoperdada:
Ja pealtnäha lihtsam oli probleem keevitusega lahendada.
Nüüd ei teagi, kas saab kuidagi lahti õngitseda Samas ei näe hetkel ette vajadust pööratud sarvedega töötamiseks, aga mine sa tea. Ja ega omal ajal vist peale lattniiduki seda vaja ei läinudki. Eespool viidatud lingilt näeb, et tänapäeval olemas lumesahk ja - puhur, rootorniiduk ja isegi kartulirootor.