19-12-2016, 13:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2016, 13:29 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Arutelu käib vähemalt kahes foorumis... siinne teema on lihtsalt aktiivsem ja kindlasti läheb lappama
Alles siin oli üks tegelane, kes ulualuse ehitas - tal puuküte + õhkõrn korsten...
Nüüd järgmine, kellel ving sees...
Ega see ehitusseadus pole nii sama koostatud (defineerides ehituspädevusi), eks ikka püütakse kuidagi moodi tuua maapeale iseleiutajaid ja jätta nad ellu. Vaevalt siin foorumiski selle ala kvalifitseeritud isikuid palju pole ja kui ongi ega nad iga info peale ka nõu anna...
Asju ümber teha on alati kallim kui kohe alguses õigesti.
175.- kiirelt ostetud diiselpuhur, ei tohiks ümberehituse summasid nüüd uppi lüüa, alati saad puhuri ju müüki panna õpiraha võrra odavamalt...
Kahjuks ei tea soovitajad mitmeid muid tegureid.
Kui tihedalt on su garaazh kasutuses (h/nädalas või päevi/kuus)?
kas see asub eluhoone küljes e. kas on võimalik eluhoone kommunikatsioonide külge ühendada...?
Mis on seinakonstruktsioon, s.h. uks + muud avad? hea oleks mingisuguseid jooniseid näha selleks, et kui palju sooja vaja läheb...
mis on vajalikud miinimum kraadid siis kui ruumi ei kasutata, mis on töötamiseks vajalik temperatuur?
Mis on finantsid e. seadmete soetus (ühekordne investeering) ja palju oled nõus iga kuiselt sooja eest kopikaid välja käima?
Saan aru, et katust alles hakatakse korralikumaks ehitama... ja mingisugused ventilatsiooni mõtted ka olemas...
Muretu elu oleks (ruumi mitte kasutuse korral küte = 0) tööstuslik elektripuhur + korralik soojustus + minimaalne ventilatsioon:
selles mõttes, et kui ruume ei kasuta siis ainult kondensi vältimiseks, Noh väike ilukirjanduslik jutt selgituseks, Njah ega see ka nüüd nii lihtne pole, sest väljast tõmmatakse ju ikkagi niisket kütmata õhku... Õhk(ja tema muud omadused) kipub liikuma ikkagi väiksema rõhu suunas...
Kui kasutad siis saastatud õhuvahetus 1h jooksul kogu õhk - või kasutad vastavaid andureid, mis saastust mõõdavad...
Ega see ventilatsiooni lahendus nüüd ka väga kergete killast pole... pea sama keerukas kui küte.
Seepärast tulebki kogu ehitist vaadata kui tervikut. kui seda ei taheta teha - hangi endale telk...
Korraliku soojustuse korral ei ole ka elektriküte kallis, olematu soojusutsega on iga küte kallis
Alles siin oli üks tegelane, kes ulualuse ehitas - tal puuküte + õhkõrn korsten...
Nüüd järgmine, kellel ving sees...
Ega see ehitusseadus pole nii sama koostatud (defineerides ehituspädevusi), eks ikka püütakse kuidagi moodi tuua maapeale iseleiutajaid ja jätta nad ellu. Vaevalt siin foorumiski selle ala kvalifitseeritud isikuid palju pole ja kui ongi ega nad iga info peale ka nõu anna...
Asju ümber teha on alati kallim kui kohe alguses õigesti.
175.- kiirelt ostetud diiselpuhur, ei tohiks ümberehituse summasid nüüd uppi lüüa, alati saad puhuri ju müüki panna õpiraha võrra odavamalt...
Kahjuks ei tea soovitajad mitmeid muid tegureid.
Kui tihedalt on su garaazh kasutuses (h/nädalas või päevi/kuus)?
kas see asub eluhoone küljes e. kas on võimalik eluhoone kommunikatsioonide külge ühendada...?
Mis on seinakonstruktsioon, s.h. uks + muud avad? hea oleks mingisuguseid jooniseid näha selleks, et kui palju sooja vaja läheb...
mis on vajalikud miinimum kraadid siis kui ruumi ei kasutata, mis on töötamiseks vajalik temperatuur?
Mis on finantsid e. seadmete soetus (ühekordne investeering) ja palju oled nõus iga kuiselt sooja eest kopikaid välja käima?
Saan aru, et katust alles hakatakse korralikumaks ehitama... ja mingisugused ventilatsiooni mõtted ka olemas...
Muretu elu oleks (ruumi mitte kasutuse korral küte = 0) tööstuslik elektripuhur + korralik soojustus + minimaalne ventilatsioon:
selles mõttes, et kui ruume ei kasuta siis ainult kondensi vältimiseks, Noh väike ilukirjanduslik jutt selgituseks, Njah ega see ka nüüd nii lihtne pole, sest väljast tõmmatakse ju ikkagi niisket kütmata õhku... Õhk(ja tema muud omadused) kipub liikuma ikkagi väiksema rõhu suunas...
Kui kasutad siis saastatud õhuvahetus 1h jooksul kogu õhk - või kasutad vastavaid andureid, mis saastust mõõdavad...
Ega see ventilatsiooni lahendus nüüd ka väga kergete killast pole... pea sama keerukas kui küte.
Seepärast tulebki kogu ehitist vaadata kui tervikut. kui seda ei taheta teha - hangi endale telk...
Korraliku soojustuse korral ei ole ka elektriküte kallis, olematu soojusutsega on iga küte kallis
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913