19-12-2016, 21:56 PM
(19-12-2016, 11:28 AM)nymmik Kirjutas: Mul tehniline küsimus.
Antud isendil on keskdiffer lukku keevitatud ja sillad lahtised.
Ise omas peas kunagi mõtlesin tagasilla lukku keevitada ja keskdiffer lahti jätta.
Plussid / Miinused ?
Ise pooldan kinnist keskdiffrit. Arvan, et teatud tingimustes võib masin lukkus taga silla ja lahtine keskdiffriga hakata otse liikuma. Bemmi diffritesse anab ka lsd diffrid sisse panna ja tegelikult on mul veel plaanis esisilla väljalülitus teha.
(19-12-2016, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Küsin haagise kallutushoobade kohta: kas emb-kumb on A-raam või ongi pelgad vardad? Kuidas oled maandanud läbinõtkumise ohu tõstmise alguses?
A-raam ja kahe vardaga liigend. Väike läbinõtkumine toimub mul tõstmise keskel. Haagise tiislisse on pandud teine toru veel lisaks sisse. Kui aus olla siis mulle omale see lahendus eriti ei meeldi aga asja ajab ära.
(19-12-2016, 11:42 AM)Marko Kirjutas: Kerge murdmise vastu pöördel aitab nelikroolimine, eeldused on olemas...
Nelikroolimist ei soovita ühekile masinale mille telgede vahe on väike ja kiirust rohkem kui 25 kilomeetrid tunnis.