21-12-2016, 16:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2016, 16:33 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(21-12-2016, 15:08 PM)mlsluik Kirjutas:Tänan hea mlsliuk tunnustuse eest kopeerida. Erinevalt paljudest teistest oskan veel leida tõestusmaterjali oma väidete kohta (teen ise endale pai) sama sooviks ka siin teemas väitlejalt lugeda.(19-12-2016, 18:42 PM)h2rra Kirjutas: Vikipeedia oli esimene koht, millest tegin kopi... rohkem ei viitsi jahuda... loe mõttega.Teksti oskad kopeerida aga ega Sa ise ju siiski aru ei saand mõhkugi mis tarka juttu siia lisasid.
Kui baloonis on 30 bar rõhku siis seal leidub veel küllalt gaasilises olekus CO2 et sellega veel tükk aega keevitada. Või alustad päeva balooni kaalumisega?
Kui lugeda postitust nr 141, siis on näha, et lausa kaks foorumlast on segaduses ja üks kindel juhatus nii nendele kui ka teistele lugejatele on kindlasti parem , kui jahumine ja tõestamine, et "Tegelikult olen mina Liivimaa parim ratsutaja)
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=48925&pid=410584#pid410584
Postitus 144 väite kohta
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=48925&pid=410590#pid410590
Sooviks arvutuslikku käiku teksti kohta, et kohe "tõde" välja käiakse ilma teadmata, kui mitu tundmatut võrrandis on. Alles hiljuti keegi foorumlane kiitis "oma" tutikat keevitust ja avalikult rääkis kui kaua on tehtud kvaliteet tööd ja kui palju gaasi kulub, sest keevitus on ju uus. Pärastise arutelu käigus selgus, et keevitusel on ka olemas nupp, mis gaasikogust reguleerib.
Loodan ,et ka algajad metallilembed saavad aru mida kribasin
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA