23-12-2016, 17:34 PM
(23-12-2016, 11:38 AM)stihl Kirjutas:Kurb uudis oli see,et neid eetriputleid enam ei ole Tallinnas ega ka Soomes. Õeldi,et Soomes ainult käputäis masinaid mis kasutavad seda ja tootja ei taha alla 10 000 ühiku teha. Seega tuleb veel otsida vanu varusid ja loota selle peale.(23-12-2016, 10:54 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Igal silindril kahjuks pole. On üks ja asub kollektoris. Tegu Perkins 4.108-ga...
Ah sellisest on jutt. Seda ei purusta vist siis ka, kui dünamiiti sisselaskesse loobid...
ma pidasin oma jutuga just tänapäevasedi pumpe-düse´sid ja commonraile silmas.
US military lasi omal ajal (vist ka praegugi) vanemale tehnikale, mis külmas 100% käima pidid minema, enamusele traktoritele juba statsionaarsed eetrisüstemid peale panna. Need ei lõhu midagi.
Niiet osta ära, vaevalt, et sihukest kellelgi vedeleb. Mis nad Motoralis tahvad?
Kui oma hinnaga taeva tahavad minna, siis tuleb ise teha.
.
Seade juba autol ja ka teise diisel-Maskvitssi jaoks olemas,välja arvatud pihusti. Pihusti tegin siin ise valmis,päris hea ei tulnud aga kui veel ühe teen,siis saab parema. Harjutamine teeb meistriks,nii need vanamehenässid räägivad.
Ei juhtu selle mootoriga midagi,olen lasknud seda ka puhta eetriga käia kümneid minuteid. Pigem kardan seda vanemat mudelit-4.107. Seal kõik kepsud-kotid nõrgemad ja järsku lööb vindi sisse.