24-12-2016, 02:36 AM
(24-12-2016, 00:31 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(24-12-2016, 00:28 AM)woltz Kirjutas: Eetriga käivitades peab doseerimisega üliettevaatlik olema , üledoosi korral paneb alguses ikka korralikult lagisema-kõlisema, hiljem ei kõlise ja ilma eetrita käivitu . Siis juba rohkem uusi juppe vaja.
Vaja on lasta mootor vurinal ringi ajada ja alles siis lasta eetrit. Kui aku vaevalt veab,lööb ikka julmalt tagasi ja siit need lõhkumised.
Intercooleriga mootoritel(ScaniaDSC11) on sisselase nii pikk, seal kulub tükk aega enne kui eeter kohale jõuab, selle aja peale ajab starter juba vurinal ringi. Asi sai alguse vigasest kütuse etteandepumpast, mille alumiinium korpus lapikuks oli pigistatud, ja lõppes kolvigrupi vahetusega.